Dodatne usluge

Česta pitanja

Objavljeno: 28.10.2015 u 17:15

1. Moja tvrtka je u procesu osnivanja te mi je potrebna adresa sjedišta. Mogu li je registrirati na adresi InstantOffice-a?
Potpisivanjem ugovora o zakupu virtualnog ureda ili uredskog prostora ostvarujete mogućnost korištenja adrese InstantOffice-a za adresu sjedišta Vaše tvrtke.

2.  Što je potrebno učiniti kako bih registrirao sjedište tvrtke na adresi InstantOffice-a?
Potrebno je potpisati ugovor o zakupu s osobnim podacima na temelju kojeg ostvarujete pravo korištenja adrese InstantOffice-a za adresu sjedišta Vaše tvrtke, a nakon izvršene registracije tvrtke možete raskinuti postojeći ugovor te potpisati novi s podacima Vaše tvrtke. Također, moguće je izvršiti registraciju tvrtke na adresi InstantOffice-a temeljem ponude radi sklapanja ugovora.

3.  Na koji način mogu izvršiti uplatu najma dvorana prema dostavljenoj ponudi?
Uplatu je moguće izvršiti isključivo u banci ili putem internet bankarstva na broj računa Stude d.o.o.

4.  Hoću li dobiti račun za uplatu pologa?
Za uplatu pologa ne izdaje se račun, a polog se uplaćuje direktno na račun Stude d.o.o.

5.  Kada je potrebno uplatiti polog za najam?
Uplatu pologa potrebno je izvršiti po potpisivanju ugovora, točnije prije datuma početka trajanja ugovora.

6.  Koliki je iznos pologa za najam virtualnog ureda?
Iznos pologa za najam virtualnog ureda ovisi o cijeni paketa Virtualnog ureda za koji se odlučite, a iznosi ukupno dvije mjesečne bruto naknade odabranog paketa.

7.  Koliki je iznos pologa za najam uredskog prostora?
Polog za najam uredskog prostora jednak je iznosu jedne mjesečne zakupnine uredskog prostora za koji se odlučite.

8.  Mogu li pristupiti svom uredu neradnim danima?
Vaš ured dostupan Vam je sedam dana u tjednu, 0-24 h, neovisno o neradnim danima i blagdanima.

9.  Ukoliko sam odabrao jedan od paketa virtualnih ureda, a nakon određenog vremena moje potrebe se promijene, kako mogu prijeći u drugi paket?
Moguće je prelaziti iz paketa u paket prema Vašim potrebama. Promjena se načelno provodi  prvim danom sljedećeg kalendarskog mjeseca.

10.  Opseg posla moje tvrtke povećao se, što iziskuje zapošljavanje dodatnih osoba, no uredski prostor namijenjen je samo za već postojeći broj osoba.
Zakupniku stoji na raspolaganju mogućnost promjene uredskog prostora, naravno, unutar i prema trenutno raspoloživim prostornim kapacitetima. Željena promjena načelno se provodi  1. dana  sljedećeg kalendarskog mjeseca.

11.  Što ako želim raskinuti ugovor?
U slučaju da je ugovor ugovoren s neodređenim rokom trajanja, moguće ga je otkazati  uz otkazni rok od 30 dana, bez potrebe navođenja razloga za otkazivanje.

12.  Što je potrebno kako biste zaprimali poštu u ime moje tvrtke?
Za zaprimanje Vaše pošte potrebna nam je punomoć za zaprimanje pošte, ovjerena kod javnog bilježnika.

13.  Tko zaprima moju poštu?
Vaša pošta dostavlja se u zajednički poštanski sandučić Instantoffice-a, a razvrstava se na recepciji InstantOffice-a. Ukoliko se radi o preporučenoj pošiljci, tada se ona dostavlja direktno na recepciju InstantOffice-a.

14.  Mogu li biti informiran o svakoj pošiljci zaprimljenoj za mene?
Svi zakupnici obavještavaju se prilikom zaprimanja njihove pošte, i to putem e - maila s podacima pošiljatelja, ukoliko se radi o zakupnicima virtualnih ureda. Ostali zakupnici zaprimljenu poštu dobivaju istoga dana ili prema dogovoru.

15.  Ukoliko moj paket virtualnog ureda obuhvaća prosljeđivanje pošte, kada mogu očekivati primitak?
Pošta se prosljeđuje prema dogovoru sa zakupnikom, i to putem poštanskog servisa ili  e - maila.

16.  Kako funkcionira prosljeđivanje poziva?
Vaš telefonski broj registriran je na centralni uređaj InstantOffice-a, a  dolazni se pozivi automatski preusmjeravaju na željeni telefonski broj.

17.  Kako funkcionira zaprimanje poziva u ime moje tvrtke?
Vaš telefonski broj registriran je na centralni uređaj InstantOffice-a, a poziv zaprima djelatnik recepcije, s predstavljanjem pozivatelju prema dogovoru.

18.  Ukoliko želim telefonski uređaju u uredu, mogu li zadržati već postojeći telefonski broj moje tvrtke?
Zakupnik može zadržati svoj već postojeći telefonski broj ili mu se dodjeljuje novi.

19.  Kako se obračunavaju usluge koje su korištene tijekom jednog mjeseca zakupa?
Sve usluge koje ste koristili unutar tekućeg mjeseca obračunavaju se tijekom ili na kraju istog te se tijekom ili na kraju tekućeg mjeseca ispostavlja i račun.

20.  Što podrazumijeva namješten uredski prostor?
Namješteni uredski prostor obuhvaća namještaj potreban za rad osobama predviđenim za odabrani uredski prostor.

21.  Koji je kapacitet InstantOffice dvorana?
InstantOffice nudi 3 dvorane za sastanke, kapaciteta do 50 osoba.

22.  Mogu li otkazati rezervaciju najma dvorane za sastanke?
Rezervaciju dvorane za sastanke moguće je otkazati, i to 48 sati prije početka najma.

23.  Sutra imam hitan sastanak na kojem bi sudjelovalo 20 osoba, mogu li rezervirati dvoranu za sastanke?
Dvoranu je moguće rezervirati ukoliko je dostupna u traženom terminu, a ponudu najma potrebno je uplatiti odmah po primitku.

24.  Mogu li unajmiti dvoranu za sastanke vikendom?
Najam dvorane za sastanke moguć je vikendom, uz cijene najma uvećane za 10%.

25.  Mogu li unajmiti Vašu najveću dvoranu za sastanke na 2 sata?
Dvoranu Palma moguće je unajmiti na minimalno 4 sata. Ostale dvorane moguće je unajmiti na 1 sat.

26.  Mogu li doći pogledati odgovara li mi Instantoffice dvorana za sastanke?
Možete doći pogledati dvorane i dogovoriti Vaš sastanak radnim danom između 8.00 i 17.00 sati.

27.  Kada moram uplatiti ponudu najma dvorane za sastanke?
Ponudu je potrebno uplatiti 24 sata prije korištenja dvorana, a uplata ponude je potvrda Vaše rezervacije.

28.  Kada ću zaprimiti račun za najam InstantOffice dvorane za sastanke?
Račun najma dvorane izdaje se nakon korištenja dvorane za sastanke.

 

Ukoliko imate još neka pitanja koja nismo obuhvatili ovim popisom, slobodno nas kontaktirajte za dodatne informacije.

« Povratak