Vijesti

Više članaka »

Dodatne usluge

COFFEE LOUNGE - za naše virtualce

COFFEE LOUNGE - za naše virtualce
Objavljeno: 29.03.2019 u 15:37

Uvijek gledamo kako da na učinkovit, jednostavan i povoljan način olakšamo poslovanje svojim zakupcima fizičkih i virtualnih ureda.
Ovog puta smo posebnu pozornost posvetili našim InstantOffice virtualnim korisnicima.
Mislimo i na Vas te aktivno kreiramo nove pogodnosti i uvjete kako biste neometano razvijali svoj posao.

Skori blagdan Uskrsa je idealna prilika za prezentiranje nove usluge i kreiranje novih mogućnosti.

POZIVAMO VAS DA OVOG TRAVNJA ISKORISTITE
GRATIS KORIŠTENJE COFFEE LOUNGEA
(za sve zainteresirane korisnike virtualnih ureda)

* COFFEE LOUNGE USLUGA ZA VIRTUALNE UREDE

Naime, iako Vam za poslovanje nije potreban poslovni prostor, nego samo adresa za sjedište firme i zaprimanje pošte, primijetili smo da je nekim našim klijentima potrebno:
- mjesto gdje mogu doći u pauzama između sastanaka,
- pripremiti se za nove razgovore s poslovnim partnerima
- jednostavno predahnuti tijekom dana
- popiti okrepljujuću šalicu kave.

Stoga smo Vam odlučili staviti naš lounge prostor na raspolaganje tijekom radnog vremena, uz minimalnu nadogradnju BasicOffice ureda, po neto cijeni od samo 20,00 kn.

Za sve zainteresirane, kojima bi ova usluga odgovarala,
odlučili smo u travnju ovu uslugu pružiti gratis.

Naše radno vrijeme je od ponedjeljka do petka od 8-17 sati, a na 5. katu Zagrebtowera Vas očekuju 3 lounge prostora.
Odlučite li nadograditi svoj paket virtualnog ureda ovom minimalnom naknadom za korištenje lounge prostora, u slučaju avansne uplate za navedenu naknadu u trajanju of 6 mjeseci, 2 mjeseca  ( 2+6) ćemo Vam korištenje omogućiti besplatno.

Ponuda za coffee lounge vrijedi za jednog predstavnika virtualnog ureda. Ukoliko biste voljeli imati pristup katu 24/7 putem vlastite pristupne kartice ili imati mogućnost pozivati goste, to je također moguće, a više detalja i različitih mogućnosti korištenja usluga možete pronaći u našim AddOffice paketima.

« Povratak