Vijesti

Više članaka »

Dodatne usluge

Kako se obračunati s 'hejterima' koji napadaju Vašu reputaciju?

Kako se obračunati s 'hejterima' koji napadaju Vašu reputaciju?
Objavljeno: 04.05.2016 u 11:30

Sigurni smo u to da marljivo radite kako biste kao poduzetnik izgradili dobru reputaciju, integritet i povjerenje. S obzirom na to da za poslovne partnere odabirete pouzdane ljude, vjerujemo da Vam je cilj da i sami postanete poput njih.

I u tom slučaju bi bilo divno da u miru možete obavljati svoj posao, bez da itko zadire u isti. Međutim, to jednostavno nije stvarnost. Rastom Vašeg uspjeha porast će i broj napada na Vaš način poslovanja. Ostavimo li po strani sve negativne emocije, recimo samo da će već drukčiji način razmišljanja biti dovoljan za napad na Vašu reputaciju.

I što onda? Ostaviti negativne komentare bez odgovora? A što će biti s Vašim klijentima, ukoliko od Vas ne dobiju službenu povratnu informaciju kojom ih obavještavate da ste još uvijek prisutni na tržištu, jednako kvalitetni kao i uvijek? Za očekivati bi bilo da pomisle kako na Vas više ne mogu računati.

Kimanzi Constable za Entrepreneur iz vlastitog iskustva donosi 5 načina na koji način se možete uzdignute glave obračunati s hejterima:

1. Ne dopustiti da Vas uvuku u blato. Prirodno je željeti na napade uzvratiti istom mjerom, ali to Vam neće ništa donijeti. Samo ćete izgledati neprofesionalno i ljuto. Ne trebate šutjeti, ali ne dopustite da emocije ovladaju Vama. Ignorirajte negativne komentare i pokažite svoju predanost radu i pomaganju drugima. Djela govore više od riječi.

2. Uvjerite svoje vjerne klijente da ćete uredno nastaviti s poslovanjem. Naime, klijenti se boje da bi napadi mogli negativno utjecati na produktivnost i kvalitetu. Dajte im do znanja da se svojim poslom namjeravate baviti na duge staze te da ćete savladati sve oluje koje Vas pritom snađu. A da će oni i dalje dobivati jednako dobru, ili možda još i bolju, razinu usluge kao i dosad.

3. Suprotstavite se onome što je rečeno nudeći dodatnu vrijednost. Vaši klijenti, i oni koji Vas prate, čine to zbog Vaše vrijednosti. Što više vrijednosti i kvalitetniju uslugu nudite to je pozornost usmjerena na negativne komentare manja. U trenucima kada ste suočeni s najviše izazova, ponudite još više i bolje usluge, sadržaje i proizvode. Kada znaju što im se nudi, ljudi će uvijek odabrati dobar proizvod i neće se voditi za tračevima.

4. Zamolite za podršku. Umjesto da se maknete od ljudi i nikome ne govorite što Vas muči, učinite suprotno. Zamolite li druge za podršku, mogli biste problem sagledati iz njihove perspekive i doći do važnih zaključaka. Nemojte gomilati ljutnju u sebi nego razgovarajte s onima kojima je u interesu da i Vama bude dobro.

5. Ostanite usredotočeni na svoje 'zašto'. Otvorili ste firmu i započeli svoj posao s razlogom. Upravo taj razlog treba uvijek biti gorivo koje Vas pokreće kroz zastoje i teške situacije. Učinite sve što je potrebno da nastavite s poslovanjem i otklonite sumnje kod klijenata na način da ostanete usmjereni na svoje zašto. Neka Vam to bude motivacija za borbu, bez obzira kako se budete ponekad osjećali.

Kada Vas netko napadne, osjećate se kao da taj napad dolazi sa svih strana i poželjet ćete reagirati emotivno. No nemojte to učiniti. Primite prvi udarac i pažljivo isplanirajte Vaš sljedeći korak.

Usredotočite se na to zašto ste se upustili u poslovnu avanturu i što je to što Vas je učinilo uspješnim.

Ne dajte priliku onima koji nemaju pametnijeg posla da Vas ometaju u ostvarivanju Vaših poslovnih i životnih ciljeva.

 

 

 

« Povratak