Vijesti

Više članaka »

Dodatne usluge

Odluke kojih ćete se željeti držati u 2019.

Odluke kojih ćete se željeti držati u 2019.
Objavljeno: 03.01.2019 u 17:16

Jeste li i Vi privatno donosili novogodišnje odluke koje ste jedva čekali ispuniti već početkom sljedeće godine? Zatim biste ih sredinom veljače pospremili u neku mentalnu ladicu, odakle ste ih izvukli tek početkom prosinca, da biste ih polako sve rjeđe uopće donosili.
Ili ste napokon donijeli jedinu novogodišnju odluku koje se uspješno držite: da nema više novogodišnjih odluka?

A što kada je Vaše poslovanje u pitanju? Pristupate li novogodišnjim odlukama istim žarom kao i na privatnom planu; donosite odluke kojih se ponekad zbog velikih obveza teško pridržavati?
Znamo kako je to, iz vlastitog iskustva i iz razgovora s našim InstantOfficeovcima.

I koliko god se trudimo unaprijediti razvoj poslovanja, uvijek znamo što smo još mogli malo bolje obaviti. Kojim poljima poslovanja smo se u potpunosti posvetili, a što smo malo zapostavili.
Neovisno o tome radi li se o povezanijem odnosu s partnerima ili tablicama i izvještajima koji čekaju da ih ispunimo, 2019. godina je prilika za novi početak i ispunjenje zacrtanih ciljeva.

Navodimo nekoliko poticajnih stavki za novu poslovnu godinu, ne nužno povezanih određenim redoslijedom, u nadi da ćemo i Vas nadahnuti i motivirati da oplemenite svoju svakodnevicu.

  1. Bolja organizacija posla. Ukoliko neki posao obavljate vidno duže od ostalih kolega, delegirajte posao. Napravite rošadu zadataka i odgovornih osoba. Neki ljudi su analitičari, dok su drugi kreativci i uživaju u prodaji, recimo. Ako se nalaze na pogrešnim pozicijama, nitko neće biti produktivan koliko bi mogao biti. Na taj način ćete dobiti i na vremenu koje možete iskoristiti kako biste ispunili još jedan od zacrtanih ciljeva.
  2. Outsourcing. Ako ste jedini zaposlenik vlastite firme, jasno je da se nemate s kim zamijeniti za zadatke. Ali administrativne poslove koji Vam oduzimaju mnogo vremena možete izdvojiti vanjskom partneru. Vaše vrijeme i stručnost vrijede više kada su usmjereni na razvoj poslovanja. Recimo, zakupci u InstantOfficeu mogu, ovisno o potrebi, aktivirati jedan od 4 ponuđenih paketa usluge uredske administracije, što olakšava svakodnevno poslovanje.
  3. Posložite prioritete. Mali poduzetnici nemaju klasično radno vrijeme koje počinje ponedjeljkom u 9 i završava petkom u 17 sati. Zbog velike količine obaveza, često se javlja psihičko i fizičko preopterećenje. Neovisno o poslu, stavite sebe i svoje zdravlje na prvo mjesto; vježbajte češće, okružite se dragim osobama i suradnicima s kojima Vam je ugodno provoditi vrijeme, odvojite vrijeme da se naspavate,… Iako bi se ponekad moglo učiniti kao gubitak vremena, ovaj savjet je i privatno i poslovno dugoročno isplativiji.
  4. Povežite se i ostanite u kontaktu. Jedna od nama važnijih stavki u novoj godini je i bolja komunikacija s našim partnerima. Iako se uvijek trudimo ostati u dobrim odnosima sa svima, ponekad nas obveze natjeraju da se neko vrijeme ne čujemo s ljudima kojih se uvijek rado prisjetimo.  Tako da kada se sljedeći put sjetite nekog, nemojte sami sebi napraviti mentalnu zabilježbu da ćete uskoro nazvati tu osobu. Nazovite ju odmah. Pošaljite mail  ili barem kratku poruku. Na taj način ćete svoj posao otvoriti dobroj energiji, dragim ljudima, super preporukama i potencijalno novim poslovnim partnerima.
  5. Pojačajte svoju prisutnost na društvenim mrežama. Nečija aktivnost na društvenim mrežama, svakako ovisi i o djelatnostima kojima se pojedina firma bavi. Neki svoju uslugu mogu ponuditi svim uzrastima, dok drugi imaju mnogu užu ciljanu publiku. Često se u tim situacijama držimo uvjeta koji su nam ugodni, medija koji nam je poznat i bojimo se probati nešto novo. Otvorite kanal komunikacije putem društvenih mreža, ako ga već nemate. Probajte Instagram, Twitter, Snapchat,… – bez straha, nije to samo za mlađe uzraste. Otvorit ćete se cijeloj skupini ljudi kojima ste dosad bili nepoznati.
  6. Redizajn. Izmislite se ponovo! Dajte svojim uslugama novo ruho, identitet i stav. Postanite uočljiviji. Ako je to nešto o čemu već duže vrijeme razmišljate, vrijeme je da Vaše ideje sprovedete u djelo. Budite kreativni i odvažni u stvaranju svog novog poslovnog imidža.
  7. Recite ne. Znamo koliko je teško ponekad reći ne, ne prihvatiti klijentove uvjete, ne moći ponuditi uslugu. Bojimo se da bi nam to moglo zatvoriti vrata daljnje suradnje s tim klijentom i svim potencijalnim novim klijentima. Jeste li ikad, iz straha da odbijete klijenta, zagrizli više nego što možete prožvakati?  Takve situacije su na kraju vrlo stresne i neisplative. Recite ne, i to često.
  8. Educirajte se. Unaprijedite svoje prodajne vještine, naučite koje su zadnje novosti u poljima kojim se bavite, poboljšajte svoje znanje stranog jezika ili naučite novi. Sjetite se da postoje i online tečajevi i webinari koji Vam mogu pomoći optimizirati vrijeme.
  9. Budite zahvalni. Pokažite zahvalnost i osjećat ćete se bolje, a istovremeno ćete graditi i ojačati svoju zajednicu. Sjetite se ljudi koji su Vam pomogli ostvariti prošlogodišnje ciljeve i pokažite da i oni mogu računati na Vas.
  10. Budite ustrajni. Napravite svoj popis novogodišnjih odluka i nemojte ih spremiti u ladicu. Ovog proljeća ćemo Vas podsjetiti na ciljeve i provjeriti u kojoj ste fazi! :)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

(note to self: 11. U ožujku poslati podsjetnik na točku 10, uključujući alate iz točke 5 :) )

 

« Povratak