Vijesti

Više članaka »

Dodatne usluge

Kako dijeliti ured s kolegama - pravila ponašanja!

Kako dijeliti ured s kolegama - pravila ponašanja!
Objavljeno: 15.04.2019 u 17:35

Dijelite li ured s drugim ljudima, obratite pozornost na koja pravila nikad ne biste trebali zaboraviti.

Znamo da nije jednostavno svakodnevno dijeliti radni prostor s drugim osobama. Radite li u većem uredu s više kolega ili koristite mogućnost najma InstantStola u nekom coworking okruženju, na ove stvari trebate obratiti pozornost:

1. Poštujte tuđu potrebu za radom. Samo zato što netko sjedi u neposrednoj blizini, ne znači da je raspoložen ili slobodan razgovarati.

2. Budite svjesni mirisa. Jedite u kuhinji, a ne za radnim stolom, ne koristite intenzivne parfeme i dezodoranse, ali pazite i na vlastitu higijenu.

3. Svedite buku i ometanje na minimum. Glasni razgovori, telefoniranje, glazba ili stalno ustajanje od mjesta mogu druge ometati. Slušajte glazbu putem slušalica kako bi se drugi mogli koncetrirati.

4. Budite uredni. Vaš neuredan stol može negativno utjecati na druge i kvariti imidž firme. Koristite li radno mjesto kratkoročno, na dnevnoj bazi, počistite za sobom i uklonite sve privatne stvari.

5. Nemojte dolaziti bolesni na posao. Kada radite u okruženji s drugima u manjem prostoru, zarazu je mnogo lakše prenijeti. A tada ćete cijeli tim spriječiti u obavljanju posla.

6. Budite obzirni. Obraćajte se drugima s poštovanjem te očekujte da se i prema vama tako ponašaju.

7. Vježbajte toleranciju. U uredskom prostoru otvorenog tipa mogu boraviti i raditi ljudi različitih osobnosti. Pokušajte biti tolerantni prema međusobnim razlikama i učinite sve da se prilagodite.

8. Mislite kao tim. Kako biste zadržali sklad i produktivnost u uredu, nemojte širiti tračeve, isključivati nekoga iz grupe ili prigovarati zbog nevažnih sitnica.

Imajte na umu da raditi s ljudima nije uvijek jednostavno. Redovito razgovarajte s kolegama te rješavajte probleme i razmirice čim nastanu, prije nego bude kasno.

 

« Povratak