Vijesti

Više članaka »

Dodatne usluge

Ponedjeljak bez stresa

Ponedjeljak bez stresa
Objavljeno: 20.04.2015 u 11:41

Je li Vam poznata tuga zbog početka radnog tjedna? Kod mnogih ljudi se ponedjeljkom javlja osjećaj umora, beznađa i spoznaja da je rad neugodan, ali neizbježan. Takvo stanje utječe na kvalitetu rada i produktivnost, ali i na ljude koji Vas okružuju. To je ozbiljan znak upozorenja da nešto nije u redu u Vašoj radnoj okolini. Ako ste zadovoljni, ponedjeljkom ćete biti uzbuđeni i puni energije, a ne umorni i depresivni. Volite li svoj posao i strastveni ste prema onom što radite, odlazak na posao ponedjeljkom će biti još jedna prilika da radite ono što volite.

Donosimo Vam nekoliko načina kako izbjeći taj zastrašujući osjećaj ponedjeljkom:

Identificirajte problem. Prvo što morate učiniti je zapitati se u čemu je problem. Ako se tako osjećate iz tjedna u tjedan, očito je da ste nezadovoljni. Vrijeme je da uočeni problem popravite ili krenete dalje te pokušate naći novo zanimanje.
Pripremite se petkom za ponedjeljak. Ponedjeljak može biti stresan zbog obaveza koje su se nagomilale tijekom proteklog tjedna i za mnoge može biti veliki izazov uhvatiti se s njima ponovno u koštac. Riješite se teških zadataka u petak popodne ili ih obavite u ponedjeljak rano ujutro, kako biste imali opušteniji ostatk dana, ali i cijelog tjedna.
Napravite popis stvari zbog kojih ste uzbuđeni. Često na tjedan koji nas očekuje gledamo kao na popis obaveza koje moramo obaviti. Napravite mali preokret. Nedjeljom navečer zapišite tri stvari kojima se veselite u radnom tjednu. To bi Vas trebalo oraspoložiti. A ako se ne možete sjetiti ni tri stvari kojima se veselite, vrijeme je za promjene.
Isključite se vikendom. Izbjegavajte provjeravanje e-maila i poruka. Usredotočite se na uživanje u slobodno vrijeme. Povratak na posao ponedjeljkom će biti opušteniji kada znate da ste proveli vikend odmarajući se.
Spavajte dovoljno i probudite se ranije. U nedjelju navečer idite ranije u krevet, kako biste se dovoljno naspavali i imali osjećaj da ste se odmorili. U tom slučaju ćete se osjećati odmah bolje kada se u ponedjeljak ujutro oglasi alarm na Vašoj budilici.
Obucite se za uspjeh. Uredite se, budite vedri i pozitivni te pomozite drugima da budu pozitivni. Budite svjetlo i energija zbog koje i drugi imaju bolji dan. Izgledate li dobro, osjećate se dobro!
Nemojte se pretrpati obavezama ponedjeljkom. Planirajte sastanke za utorak i srijedu. Obavljajte zadatke koji će Vam pomoći da se lakše unesete u radni tjedan.
Zabavite se na poslu. Donesite slatkiše kolegama ili popijte kavu prije nego se posvetite radnim zadacima. Prepričajte si međusobno situacije koje su Vam se dogodile tijekom vikenda. To će Vas opustiti, zabaviti i povezati s kolegama.
Napravite planove nakon radnog vremena. Vaš dan ne smije imati kao jedini cilj kako preživjeti ponedjeljak. Napravite planove nakon radnog dana jer je potrebno da se nečemu veselite. Nađite se s prijateljima, skuhajte omiljeno jelo za večeru, provedite večer uz kokice, društvo i filmsku zabavu. Vaš dan se ne bi trebao svesti samo na odlazak i dolazak s posla.
Uz ovih par savjeta trebali biste lako odagnati tugu ponedjeljkom. Nadamo se da će Vam ovo pomoći, a slobodno se javite s nekim svojim savjetom, koji Vama uvijek pomže.

« Povratak