Vijesti

Više članaka »

Dodatne usluge

U koje boje odjenuti poslovanje svoje?

U koje boje odjenuti poslovanje svoje?
Objavljeno: 18.10.2017 u 15:04

Odlučili ste se! Pokrećete svoju firmu, imate jasnu viziju što želite raditi i što sad?

Vjerojatno Vas, kao i većinu naših InstantOfficeovaca, zanima prvo administrativni dio otvaranja firme. U InstantOfficeu za to imate svu potrebnu podršku, neovisno o tome trebate li poslovni prostor ili samo adresu sjedišta tvrtke i administrativnu podršku.

No kada smo sve to uspješno riješili, što i kako dalje?

Važno je uspješno skrenuti pozornost na sebe i na ono čime se bavite te se predstaviti budućim poslovnim partnerima i klijentima. Trebate kreirati svoju poslovnu priču, ali i svoj identitet, svoj brand. Poruku koju šaljete drugima komunicirate, među ostalim, i izgledom  i bojom svog loga. Znate li koja je Vaša ciljana skupina, uključuje li ona više muškarce ili žene, koje dobne skupine Vas zanima te možete li procijeniti koju će emociju boja Vašeg branda izazvati u drugima?

Ako se upravo nalazite pred tom dilemom i željeli biste saznati više, svakako za daljnje informacije pročitate članak The Psychology of Color in Marketing and Branding.  U međuvremenu, mi Vam donosimo kratki putokaz boja te na koji način Vam one pomažu da ispričate svoju priču i postanete prepoznatljivi.

CRVENA – crvena boja potiče na akciju, stvara osjećaj uzbuđenja i spremnosti te predstavlja moć, snagu, strast, energiju, ali i opasnost i agresiju.

ŽUTA – žuta boja se poistovjećuje s osjećajem topline, a može stimulirati osjećaj nade i optimizma ili kukavičluk i izdaju.

PLAVA – plava boja se često povezuje s hladnoćom, morem i nebom. Stvara osjećaj sigurnosti i povjerenja. U korporacijama se često koristi jer djeluje na produktivnost, a ne djeluje napadno.

NARANČASTA – narančasta boja se često povezuje s vatrom, a stimulira osjećaj topline, energije i balansa. U poslovnom svijetu predstavlja brand koji je prijateljski, veseo te pouzdan.

ZELENA -  zelena boja je vezana uz prirodu, a asocira na zdravlje, sreću, ali i ljubomoru. Zelena kao boja branda upućuje na imućnost, sposobnost i stabilnost.

LJUBIČASTA – ljubičasta boja je kraljevska boja koja asocira na mudrost, stabilnost, uspjeh, bogatstvo. U marketingu je umirujuća boja, koja se često koristi za poslovanja vezana uz ljepotu, kreativnost i inovacije.

Svakako se nadamo da smo Vam malo pomogli s ovim prikazom boja. No neovisno o tome imate li već donesenu odluku o boji ili još uvijek razmišljate, imajte na umu da i osjećaj boje može biti subjektivan. Ono što će svakako ostaviti trajni dojam na druge je način na koji pristupate svakom zadatku i izazovu te kako njegujete svoje odnose s postojećim i novim poslovnim partnerima i prijateljima.

« Povratak