Vijesti

Više članaka »

Dodatne usluge

Znate li ispričati svoju poslovnu priču?

Znate li ispričati svoju poslovnu priču?
Objavljeno: 21.03.2017 u 09:55

Uvijek smo jako sretni kada možemo predstaviti naše InstantOfficeovce i njihove aktivnosti.

Ovoga puta se hvalimo novim prijateljem i partnerom, gospodinom Sandrom Baričevićem, koji je odlučio svoje bogato međunarodno iskustvo i stručnost na području odnosa s javnošću i operativnoga upravljanja približiti svim zakupcima Zagrebtowera (i šire) putem tvrtke EQUESTRIS, viteškog naziva i sustava vrijednosti u poslovanju.

Osim što individualno radi s velikim domaćim i multinacionalnim klijentima, Sandro je kreirao i izbor radionica o Razvoju komunikacijske strategije i organizacijskoga Narativa, Vođenju i upravljanju komunikacijskim kampanjama, Upravljanju incidentima i rješavanju kriza, Odnosima s medijima te Medijskom nastupu,  koje nikako ne biste smjeli propustiti, a pogotovo ako ste na rukovodećim pozicijama u nekoj tvrtki ili želite ubrzati razvoj karijere.

Komunikacijske vještine i stručnost stekao je i usavršio kao direktor komunikacija za Europu u tvrtki Coca-Cola. Bio je i jedan od prvih predsjednika Hrvatske udruge za odnose s javnošću (HOUJ) te glavni pokretač njihovih godišnjih stručnih konferencija.

U međuvremenu, Sandro je prikupljao iskustva u raznim sektorima, od telekomunikacija, preko pivarske industrije, industrije hrane i pića sve do državne uprave i samouprave i jedinica lokalne samouprave.
Svoje iskustvo, stečeno kroz više 22 godina rada od kojih je 5 proveo u Velikoj Britaniji, odlučio je vratiti u Hrvatsku.  

Zamolili smo Sandra da nam objasni zašto su njegove radionice važne svakom tko se nalazi na upravljačkim funkcijama u nekoj firmi.

'Rast i dugoročna održivost tvrtke ili organizacije izravno ovisi o sustavnom razvoju i implementaciji integrirane komunikacijske strategije, koja svoje ishodište nalazi te je potpuno integrirana u poslovnu strategiju.

Radionica Razvoj komunikacijske strategije i organizacijskoga Narativa upravo je zamišljena kako bi omogućila potpuni metodološki uvid, ali istovremeno konkretan, praktični model izrade i implementacije  komunikacijskoga pristupa i kampanje za bilo koju tvrtku ili organizaciju.

Praktična radionica Mapiranje i prioritetiziranje dionika pojašnjava kako prepoznati i kvalificirati najvažnije dionike za sudbinu organizacije te napraviti ciljani pristup najvažnijim dionicima.

Medijski trening uključuje razvoj svih potrebnih vještina za nastup u elektroničkim i tradicionalnim medijima, kao i za moderiranje nastupa kroz društvene mreže. Pritom Medijski trening uključuje izravno iskustvo nastupa u medijima kroz vođene simulacije kako bi se naučilo upravljati i najstresnijim iskustvima.

Na kraju, Radionica upravljanja incidentima i rješavanja kriza će Vas i Vašu organizaciju pripremiti i za najkompleksnije i najizazovnije situacije. Kroz simulacije stvarnih događaja i scenarija, u kojima biste se Vi ili Vaša tvrtka mogli zateći, omogućit će Vam da nastavite s poslovanjem, čak i u situacijama najtežih kriza ili izvanrednih okolnosti.

Sve su radionice razvijene na stvarnim slučajevima, događajima, primjerima te uključuju i relevantnu stručnu i teoretsku podlogu.'

Sudjelovanjem na radionicama možete prepoznati potrebe vlastitog poslovanja, dodatno razviti sebe i svoj tim.  Ulaganjem u svoje znanje, ulažete u svoj posao.

A želite li ispričati Vašu poslovnu priču na doista poseban način, svakako kontaktirajte našeg jedinog InstantOffice viteza.

Kontakt podaci:
Sandro Baričević, direktor
Equestris d.o.o.
+385 99 2805 817
sandro.baricevic@equestris.hr

« Povratak

Pošaljite upit