AddOffice - uredi po želji!

AddOffice - uredi po želji!

AKCIJA ZA GODIŠNJI ZAKUP VIRTUALNOG UREDA
ZA NOVE KORISNIKE DO 31.12.2020. GODINE
Godišnji ugovor uz 10% POPUSTA za plaćanje na mjesečnoj razini
Godišnji ugovor uz 15% POPUSTA za avansnu uplatu svih 12 mjeseci

NOVO: Odsad na recepciji InstantOfficea možete uvezati svoje dokumente, pripremiti materijale za sastanke i prezentacije ili plastificirati dokumente koje želite sačuvati ili izložiti.

Također smo za sve klijente omogućili i slanje pošte koju smo zaprimili putem usluge "Pošalji mi" po povoljnijim uvjetima kako ne bi morali aktivirati uslugu uredske administracije.

Dodatne usluge u AddOffice paketu


Iskoristite jedinstvenu uslugu na tržištu i sami kreirajte paket virtualnog ureda koji bi u potpunosti olakšao Vaše poslovne aktivnosti.

Poigrajte se InstantOffice dodatnim uslugama kao da je riječ o svojevrsnoj slagalici i posložite ključne dijelove Vašeg poslovanja.

Sada imate priliku osnovni paket virtualnog ureda, BasicOffice, obogatiti uslugama poput zaprimanja telefonskih poziva, obavljanja poslova uredske administracije, skeniranja pošte na mail, kopiranja i printanja dokumentacije, a možete odabrati i jedan od naših paketa dvorana za sastanke.

Svaku od niže navedenih stavki možete aktivirati iz mjeseca u mjesec, povećati ili smanjiti veličinu paketa ili promijeniti broj sati pojedinačne usluge. Kako se bude razvijalo Vaše poslovanje, tako ćemo se i mi prilagođavati Vašim potrebama.

1. Odaberite osnovni paket virtualnog ureda koji želite koristiti.
BasicOffice paket virtualnog ureda uključuje:

- Poslovna adresa
- Zaprimanje pošte
- Loyalty popust na cijene dvorana za sastanke

375,00 kn

2. Add - Telefonski broj
Želite li uz adresu firme imati i telefonski broj, na raspolaganju su Vam dvije mogućnosti:

a) Telefonski broj  + neograničeno preusmjeravanje poziva 99,00 kn
b) Telefonski broj + 120 min. preuzimanja poziva u ime Vaše tvrtke 300,00 kn

3. Add - Skeniranje dokumentacije
Što kada niste u mogućnosti preuzeti poštu koju smo zaprimili u ime Vaše firme? Ugovorite uslugu skeniranja pošte na mail i budite uvijek pravovremeno informirani o zaprimljenoj dokumentaciji.
Ova usluga uključuje gratis slanje sve zaprimljene pošte na traženu adresu. Slanje se obavlja krajem mjeseca i uključuje i cijenu pošiljke u vrijednosti do 15 kn.

a) SCAN 2 MAIL - Skeniranje pošte na mail - 30 primjeraka mjesečno 99,00 kn
b) SCAN 2 FOLDER – 100 MB InstantCloud i 30 primjeraka mjesečno 99,00 kn

4. Add - Print&Copy
Ukoliko imate stalnu potrebu za ispisom i kopiranjem dokumentacije ili pripremate važnu prezentaciju za potencijalne poslovne partnere, dobro je znati da Vas svaki mjesec pratimo s većim i manjim paketom printanja i kopiranja:

a) Printanje i kopiranje - mjesečno 100x crno/bijelo
(svaki sljedeći c/b ispis izvan paketa iznosi 0,30 kn, a svaki ispis u boji 0,65 kn)
30,00 kn
b) Printanje i kopiranje - mjesečno 200x crno/bijelo
(svaki sljedeći c/b ispis izvan paketa iznosi 0,25 kn, a svaki ispis u boji iznosi 0,60 kn)
50,00 kn
c) Printanje i kopiranje - mjesečno 450x crno/bijelo
(svaki sljedeći c/b ispis izvan paketa iznosi 0,25kn, a svaki ispis u boji 0,5 5kn)
100,00 kn
d) Printanje i kopiranje - mjesečno 50x boja  i 50x crno/bijelo
(svaki sljedeći c/b ispis izvan paketa iznosi 0,30kn, a boji 0,60kn)
50,00 kn
e) Printanje i kopiranje - mjesečno 100x boja  i 100x crno/bijelo
(svaki sljedeći c/b ispis izvan paketa iznosi 0,25 kn, a boji 0,55 kn)
90,00 kn

5. Add - Uredska administracija
Neka Vam poslovi uredske administracije ne oduzimaju vremena. Usredotočite se na razvoj vlastitih proizvoda i ponude dok mi za Vas organiziramo slanje pošiljki i paketa, dogovaramo sastanke, šaljemo ponude i još mnogo toga, ovisno o dogovoru. Naše vrijeme je Vama na raspolaganju i to prema sljedećim paketima:

a) Uredska administracija  - 1h mjesečno 99,00 kn

6. Add - NajamDvorana
Ostavite pozitivan dojam na svoje poslovne partnere. Neka Vas boravak u uspješnom okruženju potakne na još uspješniju suradnju i razvoj poslovanja. Vaše goste ćemo dočekati i smjestiti u dvorane za sastanke, a u cijenu paketa je uključeno korištenje samoposlužne kuhinje, lounge prostora i bežičnog interneta za opuštanje za vrijeme radnih pauza.

7. Add - InstantCloud

a) Prostor na serveru do 100 GB 99,00 kn
b) Prostor na serveru do 250 GB 199,00 kn
c) Prostor na serveru do 500 GB 299,00 kn

8. Add - uvezivanje i plastifikacija

a) Uvezivanje  - svezak debljine do 19 mm  (cijena po uvezu) 16,00 kn
b) Uvezivanje  - svezak debljine iznad 19 mm  (cijena po uvezu) 20,00 kn
c) Plastificiranje - stranice A4 format (cijena po stranici) 7,00 kn

9. Add - Pošalji mi

a) Slanje zaprimljene pošte zakupcu  (cijena ne uključuje poštansku naknadu) 29,00 kn

Kreirajte svoj virtualni ured i zadržite slobodu da ga mijenjate iz mjeseca u mjesec, sukladno potrebi za određenim stavkama iz ponude.
Stojimo Vam na raspolaganju za sva pitanja i savjete. Saznajte na koji način možete složiti optimalan paket virtualnog ureda koji će najbolje odgovarati Vašim potrebama. Obratite nam se s povjerenjem i kontaktirajte nas putem obrasca, mailom ili telefonom.

S veseljem Vas očekujemo u InstantOfficeu!

* Navedene cijene su bez PDV-a.

Prijavite se na newsletter

Voljeli bismo ostati u kontaktu s Vama putem elektroničke pošte kako bismo Vas informirali o događajima, uslugama, ekskluzivnim ponudama i popustima vezanim uz naše usluge. Pročitaj više!

Ova web stranica radi boljeg rada i poboljšane funkcionalnosti koristi kolačiće (eng. cookies) i slične tehnologije. Ako nastavite s pregledom stranice, smatrat ćemo da ste suglasni s navedenom uporabom. Više informacija »