Česta pitanja

Česta pitanja

Pogledajte pitanja koja Vas najčešće zanimaju i naše detaljne odgovore.

1. Moja tvrtka je u procesu osnivanja te mi je potrebna adresa sjedišta. Mogu li je registrirati na adresi InstantOfficea?
Potpisivanjem ugovora o zakupu virtualnog ureda ili uredskog prostora ostvarujete mogućnost korištenja adrese InstantOfficea za adresu sjedišta Vaše tvrtke.
2. Što je potrebno učiniti kako bih registrirao sjedište tvrtke na adresi InstantOfficea?
Potrebno je potpisati ugovor o zakupu s osobnim podacima na temelju kojeg ostvarujete pravo korištenja adrese InstantOfficea za adresu sjedišta Vaše tvrtke, a nakon izvršene registracije tvrtke možete raskinuti postojeći ugovor te potpisati novi s podacima Vaše tvrtke. Također, moguće je izvršiti registraciju tvrtke na adresi InstantOfficea temeljem ponude radi sklapanja ugovora.
3. Na koji način mogu izvršiti uplatu najma dvorana prema dostavljenoj ponudi?
Uplatu je moguće izvršiti isključivo u banci ili putem internet bankarstva na broj računa InstantOfficea
4. Hoću li dobiti račun za uplatu pologa?
Za uplatu pologa ne izdaje se račun, već potvrda o uplati, a polog se uplaćuje direktno na račun InstantOfficea.
5. Kada je potrebno uplatiti polog za najam?
Uplatu pologa potrebno je izvršiti po potpisivanju ugovora, točnije prije datuma početka trajanja ugovora.
6. Koliki je iznos pologa za najam virtualnog ureda?
Iznos pologa za najam virtualnog ureda ovisi o cijeni paketa Virtualnog ureda za koji se odlučite, a iznosi ukupno dvije mjesečne bruto naknade odabranog paketa.
7. Koliki je iznos pologa za najam uredskog prostora?
Polog za najam uredskog prostora jednak je iznosu jedne mjesečne zakupnine uredskog prostora za koji se odlučite.
8. Mogu li pristupiti svom uredu neradnim danima?
Vaš ured dostupan Vam je sedam dana u tjednu, 0-24 h, neovisno o neradnim danima i blagdanima.
9. Ukoliko sam odabrao jedan od paketa virtualnih ureda, a nakon određenog vremena moje potrebe se promijene, kako mogu prijeći u drugi paket?
Moguće je prelaziti iz paketa u paket prema Vašim potrebama. Promjena se načelno provodi prvim danom sljedećeg kalendarskog mjeseca.
10. Opseg posla moje tvrtke povećao se, što iziskuje zapošljavanje dodatnih osoba, no uredski prostor namijenjen je samo za već postojeći broj osoba. Što tada?
Zakupniku stoji na raspolaganju mogućnost promjene uredskog prostora, naravno, unutar i prema trenutno raspoloživim prostornim kapacitetima. Željena promjena načelno se provodi 1. dana sljedećeg kalendarskog mjeseca.
11. Što ako želim raskinuti ugovor?
U slučaju da je ugovor ugovoren s neodređenim rokom trajanja, moguće ga je otkazati uz otkazni rok od 30 dana, bez potrebe navođenja razloga za otkazivanje. U slučaju potpisivanja ugovora na određeni period, zakupac nema pravo na prijevremeni raskid ugovora.
12. Što je potrebno kako biste zaprimali poštu u ime moje tvrtke?
Za zaprimanje Vaše pošte potrebna nam je punomoć za zaprimanje pošte, ovjerena kod javnog bilježnika.
13. Tko zaprima moju poštu?
Vaša pošta dostavlja se u zajednički poštanski sandučić InstantOfficea, a razvrstava se na recepciji InstantOfficea. Ukoliko se radi o preporučenoj pošiljci, tada se ona dostavlja direktno na našu recepciju.
14. Na koji sam način / Kojim sam putem informiran o svakoj pošiljci zaprimljenoj za mene?
Svi zakupnici obavještavaju se prilikom zaprimanja njihove pošte, i to putem e - maila s podacima pošiljatelja, ukoliko se radi o zakupnicima virtualnih ureda. Ostali zakupnici zaprimljenu poštu dobivaju istoga dana ili prema dogovoru.
15. Ukoliko moj paket virtualnog ureda obuhvaća prosljeđivanje pošte, kada mogu očekivati primitak?
Pošta se prosljeđuje prema dogovoru sa zakupnikom, i to putem poštanskog servisa ili e - maila. Zakupnik je tada odgovoran podmiriti troškove slanja pošiljke koji su određeni cjenikom dobavljača.
16. Kako funkcionira prosljeđivanje poziva?
Vaš telefonski broj registriran je na centralni uređaj InstantOfficea, a dolazni se pozivi automatski preusmjeravaju na željeni telefonski broj.
17. Kako funkcionira zaprimanje poziva u ime moje tvrtke?
Vaš telefonski broj registriran je na centralni uređaj InstantOfficea, a poziv zaprima djelatnik recepcije, s predstavljanjem pozivatelju prema dogovoru.
18. Ukoliko želim telefonski uređaju u uredu, mogu li zadržati već postojeći telefonski broj moje tvrtke?
Zakupnik može zadržati svoj već postojeći telefonski broj ili mu se dodjeljuje novi.
19. Kako se obračunavaju usluge koje su korištene tijekom jednog mjeseca zakupa?
Sve usluge koje ste koristili unutar tekućeg mjeseca obračunavaju se tijekom ili na kraju istog te se tijekom ili na kraju tekućeg mjeseca ispostavlja i račun.
20. Što podrazumijeva namješten uredski prostor?
Namješteni uredski prostor obuhvaća namještaj potreban za rad osobama predviđenim za odabrani uredski prostor.
21. Koji je kapacitet InstantOffice dvorana?
InstantOffice nudi 4 dvorane za sastanke, kapaciteta do 65osoba.
22. Po kojim cijenama mogu iznamiti dvorane za sastanke?
Postoje dvije opcije po kojima možete iznajmiti dvorane za sastanke.
Prva je fiksna opcija, koja vrijedi za sve za termine koji su potvrđeni, bez mogućnosti povrata sredstava u slučaju otkazivanja termina. Druga je fleksi opcija, koja nudi 10 % uvećane cijene najma te mogućnost otkazivanja rezervacije najkasnije do 48h unaprijed, prilikom čega ćemo u potpunosti izvršiti povrat uplaćenih sredstava za rezervaciju dvorane.
23. Mogu li otkazati rezervaciju najma dvorane za sastanke?
Rezervaciju dvorane za sastanke moguće je otkazati, i to 48 sati prije početka najma,ukoliko je rezervacija vršena prema fleksi opciji cjenika. Tada ćemo u potpunosti izvršiti povrat sredstava prilikom otkaza.
Ukoliko je rezervacija vršena prema fiksnoj opciji, dvoranu je i dalje moguće otkazati, no bez mogućnosti povrata sredstava.
24. Sutra imam hitan sastanak na kojem bi sudjelovalo 20 osoba, mogu li rezervirati dvoranu za sastanke?
Dvoranu je moguće rezervirati ukoliko je dostupna u traženom terminu, a ponudu najma potrebno je uplatiti odmah po primitku.
25. Mogu li unajmiti dvoranu za sastanke vikendom?
Najam dvorane za sastanke moguć je vikendom, uz cijene najma uvećane za 10%.
26. Mogu li unajmiti Vašu najveću dvoranu za sastanke na 2 sata?
Dvoranu Palma i Kaktus moguće je unajmiti na minimalno 4 sata. Ostale dvorane moguće je unajmiti na 1 sat radnim danima i 2 sata vikendom.
27. Mogu li doći pogledati odgovara li mi Instantoffice dvorana za sastanke?
Možete doći pogledati dvorane i dogovoriti Vaš sastanak radnim danom između 8.00 i 17.00 sati.
28. Kada moram uplatiti ponudu najma dvorane za sastanke?
Ponudu je potrebno uplatiti 48 sata prije korištenja dvorana, a uplata ponude je potvrda Vaše rezervacije.
29. Kada ću zaprimiti račun za najam InstantOffice dvorane za sastanke?
Račun najma dvorane izdaje se nakon korištenja dvorane za sastanke.
30. Što je loyalty program i kako postajem njegov član.
Loyalty program je program kojim ostvarujete pravi na najam dvorana po povoljnijim loyalty cijenama te nastavljate sakupljati bodove. Članom loyalty programa postajete nakon potrošenih 3.000,00 kn neto za najam dvorana te automatski počinjete sakupljati bodove kojim možete ostvariti dodatne popuste na najam dvorana. Bodovi se sakupljaju na način da 10% od uplaćenog iznosa pretvaramo u bodove koje možete iskoristiti u protuvrijednosti u kunama na sljedećem terminu, po principu 1 bod= 1 kunu.
Ukoliko ste naš zakupac, automatski postajete član loyalty programa.
31. Ako iznajmim dvoranu smijem li dan ranije dostaviti materijale i slične stvari te ostaviti u dvorani za idući dan.
S obzirom na to da dvorane iznajmljujemo sve dane u tjednu od 8 do 21 sat, materijale u dvorani van vremena rezervacije moguće je ostaviti jedino uz dodatnu nadoplatu najma.
32. Koliko najranije prije rezervacije smijem doći kako bi sve pripremio.
Slobodni ste doći do pola sata ranije kako bi sve stigli pripremiti te ostati do pola sata duže kako bi stigli pospremiti sve svije stvari.
33. Je li moguća organizacija cateringa ili ručka uz najam dvorane?
Uz najam dvorane, u mogućnosti smo Vam i organizirati dostavu cateringa ili rezervirati ručak u obližnjem restoranu. Ukoliko se odlučite na organizaciju cateringa, potrebno je iznajmiti i dodatan prostor u kojem bi se catering posluživao.
34. Što je sve uključeno u cijenu najma dvorane?
U cijenu najma dvorane uključena je tehnička oprema koja uključuje bežični Internet, flipchart ploču, projektor i platno ili LCD TV.
Nadalje, osim tehničke opreme u cijenu najma uključena je i neograničena konzumacija kave, čaja i vode u naša tri samoposlužna lounge prostora.
35. Imam li kao Vaš zakupac virtualnog ureda pristup lounge prostoru.
Pravo na korištenje lounge prostora unutar radnog vremena recepcije kao zakupnik virtualnog ureda možete ostvariti nadogradnjom svog Basic paketa po neto cijeni od 20 kuna.
Ukoliko ste zakupnik Plus, Premium ili Standard paketa, automatski dobivate pristup lounge prostoru.
36. Osim AddOffice usluga, koje još pogodnosti nudite svojim zakupcima?
Uz korištenje AddOfffice usluga, svojim zakupcima nudimo i InstantCloud uslugu.
To je virtualni sustav InstantOfficea za jednostavnu pohranu, organizaciju i sigurnost Vaših poslovnih podataka i dokumentacije, a na raspolaganju Vam stoje 5 paketa različitih veličina i cijena.

Prijavite se na newsletter

Voljeli bismo ostati u kontaktu s Vama putem elektroničke pošte kako bismo Vas informirali o događajima, uslugama, ekskluzivnim ponudama i popustima vezanim uz naše usluge. Pročitaj više!

Ova web stranica radi boljeg rada i poboljšane funkcionalnosti koristi kolačiće (eng. cookies) i slične tehnologije. Ako nastavite s pregledom stranice, smatrat ćemo da ste suglasni s navedenom uporabom. Više informacija »