InstantDesk

InstantDesk

Zakupite jedno ili više radnih mjesta u profesionalnom poslovnom okruženju.

Posao koji radite omogućuje Vam rad kod kuće, ali si ne uspijevate osigurati mirno i poticajno radno okruženje?

Ako Vam je potrebno ugodno radno okruženje te blizina brojnih tvrtki kao potencijalnih klijenata, ali bez troška najma samostalnog ureda, InstantDesk je možda rješenje koje tražite.

Iskoristite mogućnost zakupa radnog stola s pripadajućim ormarićem, uslugom tajnice te korištenjem kuhinje i lounge prostora za opušteno druženje s poslovnim partnerima ili drugim korisnicima InstantOfficea.

Uz prestiž koji nudi rad u poslovnom središtu Zagreba, boravkom u InstantOfficeu osigurat ćete si blizinu brojnih drugih tvrtki te tako povećati prilike za sklapanje novih poslova, prijateljstava i, u konačnici, brži razvoj Vaše tvrtke.

Pregled InstantDesk usluga i različitih paketa koje možete koristiti na mjesečnoj razini:

CO_WORKING izračun mjesečne naknade prema vrsti ugovora
GODIŠNJI NAJAM - - - 1.000,00 kn
MJESEČNI NAJAM 129,00 kn 390,00 kn* 590,00 kn* 1.250,00 kn
period korištenja 1 dan** 5 dana** 10 dana** 24/7
vlastiti stol NE NE NE DA
adresa sjedišta i zaprimanje pošte NE +300,00 kn +200,00 kn DA
pristup internetu za posjetitelje DA DA DA DA
vlastita internet mreža NE NE NE DA
korištenje loungea -1 osoba DA DA DA DA
lounge za posjetitelja NE NE NE DA
loyalty popust za dvorane DA DA DA DA
Pristup uredu izvan radnog vremena/aktivacija usluge uz uvećanje cijene paketa NE +10% +10% DA

*uvećanje cijene za pristup uredu izvan radnog vremena vlastitom pristupnom karticom
- jednokratan trošak izrade kartice iznosi 50,00kn + PDV
** dnevno korištenje radnog stola tijekom radnog vremena, od ponedjeljka do petka od 8 do 17 sati

Navedene su cijene za mjesečni zakup bez PDV-a!

Odaberete li ovu uslugu, imat ćete na raspolaganju svu podršku i usluge InstantOfficea te vlastiti radni stol u poticajnom open space uredu. 

Ovisno o paketu koji ste odabrali, InstantDesk nudi:

  • Radni stol na raspolaganju i do 24 /7
  • Zajednička recepcija za 5. kat
  • Zaprimanje, slanje i prosljeđivanje pošte
  • Internet, telefon i faks
  • Printanje, kopiranje i skeniranje
  • Tajnica, zaprimanje telefonskih poziva u ime Vaše firme
  • Samoposlužna kuhinja i lounge s uključenim napitcima
  • Uključeno 5 sati korištenja sobe za sastanke Lotos
  • Loyalty popusta na sve dvorane za sastanke

 Uzmite onoliki broj radnih stolova koliko trenutno imate zaposlenih.

Kako se Vaše poslovanje bude mijenjalo, tako ćete i prilagođavati zakup potrebnih radnih stolova. Promjene broja radnih stolova moguće su unutar jednog mjeseca. Uslugu možete ugovoriti na dugoročan period ili na neodređeno, s otkaznim rokom od 30 dana.

Uz zakup radnog stola, nudimo paket dodatnih usluga koje će biti administrativno-tehnička podrška Vašem poslovanju.

Pravi izbor za mali ured!

Kontakt obrazac

Molimo unesite potrebne informacije. Naši djelatnici će Vam se javiti u najkraćem mogućem roku.

Prijavite se na newsletter

Voljeli bismo ostati u kontaktu s Vama putem elektroničke pošte kako bismo Vas informirali o događajima, uslugama, ekskluzivnim ponudama i popustima vezanim uz naše usluge. Pročitaj više!

Ova web stranica radi boljeg rada i poboljšane funkcionalnosti koristi kolačiće (eng. cookies) i slične tehnologije. Ako nastavite s pregledom stranice, smatrat ćemo da ste suglasni s navedenom uporabom. Više informacija »