HybridOffice
Budućnost donosi potrebu za novim načinom rada. Stoga smo u InstantOfficeu kreirali uslugu fleksibilnog ureda - HybridOffice - koja pruža najbolje od rada od doma i rada iz ureda. Sve to uz neizostavnu optimizaciju troškova za svakog poslodavca. Ponudite svome timu mogućnost da rade uz udobnosti vlastitog doma i istovremeno imaju na raspolaganju profesionalno uredsko okruženje za interakciju s kolegama i održavanje poslovnih sastanaka.
Na našem članku Uredi nove generacije - hibridni ured saznajte više o našim iskustvima i komunikaciji sa zakupcima vezano za budućnost uredskog poslovanja.
Što omogućuje korištenje HybridOfficea:
- fleksibilno poslovanje: naizmjenični rad iz ureda i iz doma
- sve prednosti klasičnog zakupa: zakup ureda, internet, konzumaciju kuhinje, printanje, dvorane za sastanke
- poslovnu adresu i zaprimanje pošte
- optimizaciju troškova - uslugu zakupa plaćate duplo manje
Kako je zamišljeno korištenje hibridnog ureda?
- ured bi se koristio svaki drugi dan, u kombinaciji s radom od doma
- jedan ured bi se dijelio s dvije firme - stalni korisnici koji se ne bi međusobno susretali
- djelatnici bi imali svaki dan mogućnost korištenja zajedničkih prostorija InstantOfficea, poput loungeva, telefonskih govornica ili dvorana za sastanke, neovisno je li 'njihov' dan za korištenje ureda.
- InstantOffice postavlja monitore i docking station na radno mjesto kako bi se svaki djelatnik mogao jednostavno spojiti svojim laptopom za ugodniji rad iz ureda.
- u prostoru se nalaze još posebni elementi za skladištenje (ladičari, ormari,..) koji se mogu zaključati i dodjeljuju točno određenoj firmi na korištenje.
Želite li optimizirati poslovanje na način da zadovoljite potrebe svih djelatnika, i onih koji žele raditi od doma i onih kojima nedostaje ured, odaberite HybridOffice poslovno rješenje. Pritom ćete i dalje graditi ozbiljan poslovni imidž s lokacijom u srcu zagrebačke poslovne zone, u Zagrebtoweru, te ćete biti okruženi brojnim potencijalnim partnerima u InstantOfficeu.