Najbolja praksa u javnoj nabavi

Najbolja praksa u javnoj nabavi

Ne morate brinuti, ako nemate iskustvo s javnom nabavom, a potrebna Vam je pomoć. Alenka Poljičak iz Agenacije APPA tu je da Vam pomogne za sva pitanja.

Nama najdraži aspekt poslovanja u InstantOfficeu je kada imamo priliko međusobno povezati klijente. Oduvijek smatramo kako su kontakti naš najvrjedniji resurs i lijepo je vidjeti kada upoznavanje preraste u punokrvnu suradnju.

Nedavno se klijent spremao uhvatiti u koštac s javnom nabavom i, iskreno, nije znao odakle krenuti i kome se obratiti. Zato mi znamo i imali smo priliku spojiti ga s drugim InstantOfficeovcem, gospođom Alenkom Poljičak iz Agencije APPA, koja bavi upravo javnom nabavom i edukacijama na tom polju (te mnogim drugima).

Potaknuti upravo time, za sve Vas kojima treba savjet i pomoć za pristupanje javnoj nabavi, zamolili smo gospođu Alenku da nam predstavi nekoliko novosti i najavi svoje buduće radionice.

 NAJBOLJA PRAKSA U JAVNOJ NABAVI 

Ako želite dostaviti ponudu za neko od trenutno objavljenih javnih nadmetanja ili se pripremiti za neko buduće javno nadmetanje, a nemate sve odgovore na pitanja o mogućnostima dostave ponude za javna nadmetanja, ovo je prava edukacija za vas.

 Što je važno u javnoj nabavi za ponuditelje?

Važno je znati preduvjete za dostavu ponude kao i prava koja vam po Zakonu pripadaju.

Što se promijenilo u javnoj nabavi za ponuditelje?

Ako želite dostaviti ponudu za neko od trenutno objavljenih javnih nadmetanja ili se pripremiti za neko buduće javno nadmetanje, a nemate sve odgovore na pitanja o mogućnostima dostave ponude za javna nadmetanja, ovo je prava edukacija za vas.

Što je važno u javnoj nabavi za ponuditelje?

Važno je znati preduvjete za dostavu ponude kao i prava koja vam po Zakonu pripadaju.

Što se promijenilo u javnoj nabavi za ponuditelje?
Nakon stupanja na snagu novog Zakona o javnoj nabavi  (NN 120/16) početkom 2017. godine značajno su se promjenili uvjeti provođenja postupaka javne nabave.

Prema tome, povećane su obveze naručitelja kao i prava ponuditelja u nizu procedura prije sklapanja ugovora o javnoj nabavi.

Početkom srpnja, nastavno na novi Zakon o javnoj nabavi, stupili su na snagu i novi podzakonski propisi:

Nakon stupanja na snagu novog Zakona o javnoj nabavi  (NN 120/16) početkom 2017. godine značajno su se promjenili uvjeti provođenja postupaka javne nabave.

Prema tome, povećane su obveze naručitelja kao i prava ponuditelja u nizu procedura prije sklapanja ugovora o javnoj nabavi.

Početkom srpnja, nastavno na novi Zakon o javnoj nabavi, stupili su na snagu i novi podzakonski propisi:

  • Pravilnik o dokumentaciji o nabavi te ponudi u postupcima javne nabave
  • Pravilnik o nadzoru nad provedbom Zakona o javnoj nabavi
  • Pravilnik o izobrazbi u području javne nabave

Navedeni podzakonski propisi su u primjeni od 15. srpnja, a u proceduri usvajanja su:

  • Pravilnik o planu nabave, registru ugovora, prethodnom savjetovanju i analizi tržišta u postupcima javne nabave
  • Pravilnik o elektroničkoj žalbi u postupcima javne nabave

Ako ste ponuditelj u sustavu javne nabave ili želite to postati te raditi poslove za "državu", odnosno za javne i sektorske naručitelje svakako se uključite u ovaj program usavršavanja.

U jednodnevnom seminaru saznati ćete sve novosti u području javne nabave i dobiti mogućnost besplatnog savjetovanja nakon održavnog seminara.

Broj polaznika je ograničen, što osigurava kvalitetan rad sa polaznicima, te omogućava izvrsnu komunikaciju u manjim grupama.

Elektronička dostava ponuda i ESPD obrazac - radionica na računalima za ponuditelje u sustavu javne nabave - Zagreb 27. rujna

Teme koje su obuhvaćene radionicom:

  • Izrada elektroničke ponude
  • Preduvjeti za izradu elektroničke ponude
  • Napredni elektronički potpis
  • Elektronička dostava ponude
  • ESPD obrazac
  • E-ESPD obrazac
  • Kako ga pronaći i popuniti?

Mjesto održavanja: ZAGREB, Hrvatsko katoličko sveučilište, Ilica 242 (ulaz sa Domobranske ulice)

Novi podzakonski propisi i javna nabava za ponuditelje - Zagreb 19. listopada

Zakon o javnoj nabavi i novi podzakonski propisi

  • Gospodarski subjekti i pravo na dostavu ponude
  • Istraživanje tržišta - obveza naručitelja
  • Rokovi u otvorenom postupku javne nabave
  • Tajnost podataka u ponudi gospodarskom subjekta
  • Komunikacija gospodarskih subjekata sa naručiteljima
  • Elektronički oglasnik javne nabave - novosti za ponuditelje
  • Dokumentacija o nabavi i pravo na pojašnjenje i/ili izmjenu
  • Ponuda i ESPD obrazac te dostava ažuriranih dokumenata

Prava i obveze ponuditelja - aktualne novosti

  • Pravna zaštita za ponuditelje - novosti i izmjene
  • Nove mogućnosti za dostavu žalbe
  • Što napraviti u slučaju nejasne ili nezakonite Dokumentacije za nadmetanje?
  • Ponuda u Zajednici ponuditelja ili ponuda sa podugovarateljima?
  • Kako se osloniti na sposobnost drugih gospodarskih subjekata?
  • Kriteriji za odabir gospodarskih subjekata
  • Osnove za isključenje i uvjeti sposobnosti
  • ESPD obrazac
  • Što napraviti nakon dostave nezadovoljavajuće Odluke o odabiru ili Odluke o poništenju
  • Pravo na uvid u ponude nakon primitka Odluke o odabiru ili Odluke o poništenju
  • Pravo na žalbu i troškovi žalbenog postupka
  • Aktualna praksa Državne komisije za kontrolu postupaka javne nabave
  • Nadzor sustava javne nabave i prekršajna odgovornost naručitelja

Mjesto održavanja: ZAGREB, Zagreb Tower, Radnička cesta 80

PRIJAVNICA


U Zagrebu, Šibeniku i Splitu organiziramo programe za stjecanje certifikata za specijalistu javne nabave prema novim zakonskim i podzakonskim propisima.

Detaljnije o programima možete se informirati klikom na dolje navedene naslove.

Specijalistički program izobrazbe u području javne nabave - 02. do 06. listopada - ZAGREB

Mjesto održavanja: ZAGREB, Kongresni centar FORUM, Green Gold, Radnička cesta 50

Specijalistički program izobrazbe u području javne nabave - 02. do 06. listopada - ŠIBENIK

Mjesto održavanja: Šibenik, Pučko otvoreno učilište, Petra Grubišića 3

Specijalistički program izobrazbe u području javne nabave - 06. do 10. studenog   - SPLIT

Mjesto održavanja: SPLIT, Sveučilište u Splitu, Livanjska 5

Na specijalističke programe izobrazbe se mogu prijaviti svi zainteresirani za stjecanje certifikata, bez obzira na stručnu spremu (SSS; VŠS, VSS...) i struku (pravna, ekonomska, tehnička...)

PRIJAVNICA 


 

KALENDAR SEMINARA

Izaberite Vama interesantnu i korisnu temu i dođite saznati što je novo.

PRIJAVNICA 

 

Hoteli u blizini - SPLIT:

Hotel AS - Kopilica 8a - 5 minuta pješke od lokacije seminara

Hotel Dalmina - Kopilica 5 - 2 minute pješke od lokacije seminara

povoljan smještaj - Hostel Spinut

 

Hoteli u blizini - ZAGREB:

Hotel Sliško (u blizini Autobusnog kolodvora) - 7 minuta pješke do Kongresnog centra

Hotel 9 - Luxury Boutique Hotel (kod Autobusnog kolodvora) - do Kongresnog centra 10 minuta pješke

Hotel Central (kod Glavnog kolodvora) - 6 stanica tramvajem broj  2 do Kongresnog centra

Double Tree Hilton Hotel - 5 minuta pješke do Kongresnog centra

Hotel International - 6 stanica tramvajem broj 3 ili 13 do Kongresnog centra

 

Besplatno savjetovanje za naše polaznike

Ostajemo na raspolaganju za interne potrebe vaših organizacija.

Hvala i vidimo se na seminarima!

 

 

Kontakt 

 

Agencija  APPA, edukacija i savjetovanje
Zagreb 10000, Radnička cesta 80 
T: +099 3800 200 
E: info@agencija-appa.hr  

 

Vašu e-mail adresu koristimo isključivo da bi vas obavijestili o događanjima na stranici www.agencija-appa.hr 
Odjava |

 

Prijavite se na newsletter

Voljeli bismo ostati u kontaktu s Vama putem elektroničke pošte kako bismo Vas informirali o događajima, uslugama, ekskluzivnim ponudama i popustima vezanim uz naše usluge. Pročitaj više!

Ova web stranica radi boljeg rada i poboljšane funkcionalnosti koristi kolačiće (eng. cookies) i slične tehnologije. Ako nastavite s pregledom stranice, smatrat ćemo da ste suglasni s navedenom uporabom. Više informacija »