LIDER: Poslovni prostori i održavanje - programirana kontrola prostora
Poslovni tjednik Lider objavio je članak na temu sigurnosnih sustava u hrvatskim poslovnim centrima i predstavio mjere sigurnosti koje je Zagrebtower osigurao svojim zakupcima i posjetiteljima.
"Poslovni prostori A-kategorije postaju standard koji biraju najmoćnije hrvatske i međunarodne tvrtke, veleposlanstva, ministarstva, agencije,...
Unajmljivanje takvih poslovnih prostora energetske učinkovitosti A kategorije nekoliko je eura po četvornom metru skuplje od zastarjelih uredskih prostora, ali dugoročno se isplati jer štedi energiju i omogućuje isplativiju organizaciju radnog procesa jer je prostor fleksibilan te lako i brzo prilagodljiv poslovnim potrebama pojedine firme.
Površina svakog zagrebačkog nebodera mjeri se u desecima tisuća četvornih metara. U njihovim uredima je vrlo ugodno raditi jer su izolirani od buke i izravne Sunčeve svjetlosti, prozračni su, funkcionalni, komunikacijski povezani. Uvjeti rada u tim objektima slični su ili jednaki onima u poslovnim centrima u Londonu, Parizu, Frankfurtu itd. Osim radnih uvjeta, važni su održavanje i sigurnost tih prostora. Za to se brinu specijalizirane tvrtke, pri čemu se poštuju najviši sigurnosni standardi. Primjerice, svim tehničkim sustavima poslovnog objekta Zagrebtower upravlja najsuvremeniji softver koji prati i kontrolira najvažnije funkcije sustava. Zgrada je arhitektonski i sugurnosno usklađana s najvišim svjetskim standardima, ima 22 kata i devetokratno krilo te 25.900 metara četvornih ukupne površine.
Zakupci su maksimalno optimirani uz minimalan utrošak energije. Objektom upravlja BFM, tvrtka u kojoj rade vrhunski specijalisti za razna područja koji prate rad sustava i u najkraćem roku reagiraju na najmanje nepravilonosti u radu te odmah otklanjaju eventualne kvarove. BFM svakodnevno nadzire sve sustave u zgradi i obavlja sve zakonom propisane radnje te servis opreme u objektu i na njemu.
Sigurnosti zakupaca Zagrebtower pridonosi na nekoliko razina: pristup uredima zakupcima i zaposlenicima omogućen je isključivo pomoću pristupne kartice, a posjetitelji, klijenti i vanjski suradnici primaju se na recepciji u prizemlju nebodera i obavezno se prijavljuju osobnim dokumentom. Posjetitelje radnim danom od 8 do 18 sati na recpeciji dočekuju dvije zaposlenice, a zaštitarska tvrtka obavlja 24-satni nadzor i prati sve događaje u poslovnom objektu Zagrebtower i oko njega."
Drago nam je što se nalazimo u prostoru ovakvog poslovnog objekta i nadamo se da smo uspjeli našim zakupcima prenijeti dio usluge koju i sami imamo u Zagrebtoweru.
Članak u potpunosti pročitajte u tiskanom izadnju Lidera od 11. ožujka 2016. ili na linku.