Potpora poduzetniku na svakom koraku

Potpora poduzetniku na svakom koraku

Neovisno kojom se djelatnosti bavite ili se namjeravate baviti, važno je da pritom imate svu neophodnu podršku - partnersku, obiteljsku, financijsku...

Bez obzira na to ulazite li tek u svijet poduzetništva ili tražite određene promjene u Vašem dosadašnjem poslovanju, sada na jednom mjestu imate svu potrebnu podršku.

Otvarate li novu firmu, za potrebne savjete ne morate ići dalje od Radničke 80. Na jednoj lokaciji imate računovodstvene i pravne usluge, usluge prevođenja i sudskog tumača, a kod nas Vam je na raspolaganju i cijeli niz mogućnosti koje možete odabrati kako biste se što lakše usmjerili na vlastiti razvoj:

1. DVORANE ZA SASTANKE - u InstantOfficeu imate 4 dvorane za sastanke različite veličine. U cijenu najma je uključeno korištenje samoposlužne kuhinje, bežičnog interneta i lounge prostora. Ostavite profesionalan dojam na svoje potencijalne suradnike i partnere te ostvarite uspješnu suradnju prezentirajući svoje ideje i proizvode na vrhunskoj poslovnoj lokaciji. Također imate mogućnosti ostvariti dodatni popust na cijenu dvorane za sastanke te uštede u sklopu našeg loyalty programa. Bodovni sustav vrijedi za sve postojeće i nove korisnike dvorana za sastanke, neovisno o tome jesu li zakupci Zagrebtowera i InstantOfficea ili ne. Kontaktirajte nas i rezervirajte svoj termin.

2. POSLOVNA ADRESA SJEDIŠTA - nekoliko je prednosti kada imate adresu sjedišta firme u srcu zagrebačke poslovne zone.  Osim što na taj način dodatno izgrađujete ozbiljniji imidž svog poslovanja, tu su i dodatni benefiti. Ukoliko ste smješteni izvan Zagreba, registrirajte adresu fireme u Radničkoj i ostvarite dodatne poticaje koje grad Zagreb nudi poduzetnicima, a posebno poduzetnicama.

3. NAJAM UREDSKOG PROSTORA - ukoliko ste tek u procesu otvaranja firme i znate da Vam nije potreban poslovni prostor, virtualni uredi će u potpunosti zadovoljiti Vaše potrebe. No selite li firmu, širite se, zapošljavate više djelatnika ili se događaju bilo koje druge promjene unutar firme, za Vas je idealan poslovni prostor koji nudimo u InstantOfficeu. Na 5. katu Zagrebtowera nalazi se 34 potpuno opremljenih uredskih prostora, namješteni za 1 do 6 osoba, a unajmiti ih možete na tjedan dana, mjesec ili možda dugoročniji period. Glavna prednost naše ponude je fleksibilnost kojom pratimo Vaš razvoj, stoga kada se jednom odlučite za nas, ne morate brinuti više o lokaciji, opremljenosti, kvadratima niti o tome tko održava Vaš radni prostor. Nama je najvažnije da svojim zakupcima osiguramo ugodno i produktivno mjesto za boravak tijekom radnog dana.

4. UREDSKA ADMINISTRACIJA- odlučite li se za najam virtualnog ili instant ureda, dobro je znati da  na raspolaganju imate uslugu koja Vam olakšava obavljanje svakodnevnih aktivnosti. Virtualna tajnica za Vas obavlja poslove uredske administracije. Na taj način ćete uštedjeti vrijeme, jer će posao biti obavljen prema dogovoru i Vašim uputama, i novac, jer u samom početku poslovanja nećete biti primorani zaposliti još jednu dodatnu osobu koja bi te poslove obavljala za Vas.

Uspjeh je mnogo lakše postići kada pritom imate odgovarajuću podršku. Stoga Vas mi rado pratimo na Vašem poslovnom putu! Neovisno o tome trebate li profesionalni prostor za održavanje sastanaka, poslovnu adresu za sjedište firme, potpuno opremljen ured ili pomoć pri obavljanju svakodnevnih administrativnih obveza - tu smo za Vas!


Posjetite nas u InstantOfficeu i saznajte kako još možete unaprijediti Vaše poslovanje!

 

 

Prijavite se na newsletter

Voljeli bismo ostati u kontaktu s Vama putem elektroničke pošte kako bismo Vas informirali o događajima, uslugama, ekskluzivnim ponudama i popustima vezanim uz naše usluge. Pročitaj više!

Ova web stranica radi boljeg rada i poboljšane funkcionalnosti koristi kolačiće (eng. cookies) i slične tehnologije. Ako nastavite s pregledom stranice, smatrat ćemo da ste suglasni s navedenom uporabom. Više informacija »