RADIONICA - Najnoviji trendovi u korporativnom bontonu i međunarodnom protokolu

RADIONICA - Najnoviji trendovi u korporativnom bontonu i međunarodnom protokolu

LAST MINUTE prijava za posljednjih 8 mjesta - 595,00 kn + PDV

Pozivamo Vas da iskoristite posebnu cijenu za posljednih 8 mjesta preostalih na radionici u iznosu od 595,00 kn za sve koji žele saznati više informacija o najnovijim trendovima u korporativnom bontonu i međunarodnom protokolu.

Bilo da poslovni profesionalci komuniciraju u sobi za sastanke, tijekom posjeta nekoj stranoj zemlji ili u virtualnom okruženju, istraživanje pokazuje da njihov uspjeh mnogo više ovisi o "mekim vještinama", a ne o tehničkom znanju.
 
Iskusni profesionalci znaju da postoji prikladan način i protokol za interakciju s kolegama i poslovnim partnerima.
 
Način na koji se ophodite i prezentirate sebe može ili stvoriti ili u trenu uništiti prvi dojam koji ostavljate, a koji je ključan za poslovni uspjeh.
Dakle, kako svladati neizgovorena i nepisana pravila poslovanja i impresionirati potencijalne klijente i profesionalne istomišljenike?
 
Ova interaktivna radionica u organizaciji EAAP-a (European Association of Administrative Professionals) pružit će vam potrebna znanja i vještine kako bi vas osnažila u razumijevanju poslovnog bontona i protokola i tako vam pružila alate za stvaranje uspješnih odnosa u svakoj poslovnoj interakciji.
 
 Sadržaj radionice:

  • Kako razumjeti univerzalna načela protokola, bontona, ljubaznosti i profesionalnog načina ponašanja
  • Neverbalna komunikacija – najvažnija pravila o gestama i „body languageu“
  • Međugeneracijski bonton – najnoviji trendovi uz dolazak novih generacija i novih tehnologija
  • Što je „Faux pas“, odnosno „ne“, a što „da“ u suvremenom bontonu na radnom mjestu?
  • 9 načina kako „ispolirati“ svoj profesionalni imidž
  • Što je najvažnije znati kada ugošćujete međunarodne goste i poslovne partnere?
  • Poslovno darivanje – kako darivati i pri tom ne pogriješiti
  • Zlatna pravila za poslovne žene kada  putuju u inozemstvo ili ugošćuju poslovne partnere iz zemalja gdje u poslovnom svijetu još uvijek vladaju muškarci
  • Najvažnija pravila poslovanja i protokola na svim kontinentima (Europa, Sjeverna i Južna Amerika, Azija…)
  • Kako glatko i uspješno surađivati u međukulturalnom i međunarodnom okruženju

 
 Kome je namijenjena:

  • Poslovnim/administrativnim tajnicama
  • Voditeljima ureda/office managerima
  • Administrativnim asistentima/asistentima uprava
  •  Izvršnim asistentima
  • Administrativnim referentima
  • Poslovnim administratorima
  • Referentima različitih odjela u međunarodnoj organizaciji ili surađuju na međunarodnim tržištima
  • Stručnim suradnicima zaposlenima u međunarodnim organizacijama ili surađuju sa međunarodnim partnerima
  • Svima koji smatraju da bi im ova radionica bila potrebna u daljnjoj komunikaciji sa kolegama ili poslovnim partnerima


Način realizacije:
Predavanje, vježbe, individualni rad, grupni rad, razmjena iskustava

 
Raspored radionice:
1.dio od 09:00 do 12.00 (uključujući pauzu 15 min)
Pauza za ručak od 12.00 do 12.45
2.dio  od 12:45 do 15:45 (uključujući pauzu 15 min)
 
Vrijeme:
Petak, 07.02.2020. od 09:00-15:45
 
Mjesto:
InstantOffice/ZagrebTower, Radnička cesta 80, Zagreb
 
Kotizacija:
995,00 HRK*
 
Kotizacija za zakupce InstantOfficea
795,00 HRK*

 *U cijene nije uračunat PDV

ONLINE PRIJAVA

Kontakti za prijave i dodatna pitanja:
telefon:
+385 91 930 10 47
+385 91 511 95 79

e-mail:
info@ebea-hr.eu

 

Prijavite se na newsletter

Voljeli bismo ostati u kontaktu s Vama putem elektroničke pošte kako bismo Vas informirali o događajima, uslugama, ekskluzivnim ponudama i popustima vezanim uz naše usluge. Pročitaj više!

Ova web stranica radi boljeg rada i poboljšane funkcionalnosti koristi kolačiće (eng. cookies) i slične tehnologije. Ako nastavite s pregledom stranice, smatrat ćemo da ste suglasni s navedenom uporabom. Više informacija »