RADIONICA - Najnoviji trendovi u korporativnom bontonu i međunarodnom protokolu
Pozivamo Vas da iskoristite posebnu cijenu za posljednih 8 mjesta preostalih na radionici u iznosu od 595,00 kn za sve koji žele saznati više informacija o najnovijim trendovima u korporativnom bontonu i međunarodnom protokolu.
Bilo da poslovni profesionalci komuniciraju u sobi za sastanke, tijekom posjeta nekoj stranoj zemlji ili u virtualnom okruženju, istraživanje pokazuje da njihov uspjeh mnogo više ovisi o "mekim vještinama", a ne o tehničkom znanju.
Iskusni profesionalci znaju da postoji prikladan način i protokol za interakciju s kolegama i poslovnim partnerima.
Način na koji se ophodite i prezentirate sebe može ili stvoriti ili u trenu uništiti prvi dojam koji ostavljate, a koji je ključan za poslovni uspjeh.
Dakle, kako svladati neizgovorena i nepisana pravila poslovanja i impresionirati potencijalne klijente i profesionalne istomišljenike?
Ova interaktivna radionica u organizaciji EAAP-a (European Association of Administrative Professionals) pružit će vam potrebna znanja i vještine kako bi vas osnažila u razumijevanju poslovnog bontona i protokola i tako vam pružila alate za stvaranje uspješnih odnosa u svakoj poslovnoj interakciji.
Sadržaj radionice:
- Kako razumjeti univerzalna načela protokola, bontona, ljubaznosti i profesionalnog načina ponašanja
- Neverbalna komunikacija – najvažnija pravila o gestama i „body languageu“
- Međugeneracijski bonton – najnoviji trendovi uz dolazak novih generacija i novih tehnologija
- Što je „Faux pas“, odnosno „ne“, a što „da“ u suvremenom bontonu na radnom mjestu?
- 9 načina kako „ispolirati“ svoj profesionalni imidž
- Što je najvažnije znati kada ugošćujete međunarodne goste i poslovne partnere?
- Poslovno darivanje – kako darivati i pri tom ne pogriješiti
- Zlatna pravila za poslovne žene kada putuju u inozemstvo ili ugošćuju poslovne partnere iz zemalja gdje u poslovnom svijetu još uvijek vladaju muškarci
- Najvažnija pravila poslovanja i protokola na svim kontinentima (Europa, Sjeverna i Južna Amerika, Azija…)
- Kako glatko i uspješno surađivati u međukulturalnom i međunarodnom okruženju
Kome je namijenjena:
- Poslovnim/administrativnim tajnicama
- Voditeljima ureda/office managerima
- Administrativnim asistentima/asistentima uprava
- Izvršnim asistentima
- Administrativnim referentima
- Poslovnim administratorima
- Referentima različitih odjela u međunarodnoj organizaciji ili surađuju na međunarodnim tržištima
- Stručnim suradnicima zaposlenima u međunarodnim organizacijama ili surađuju sa međunarodnim partnerima
- Svima koji smatraju da bi im ova radionica bila potrebna u daljnjoj komunikaciji sa kolegama ili poslovnim partnerima
Način realizacije:
Predavanje, vježbe, individualni rad, grupni rad, razmjena iskustava
Raspored radionice:
1.dio od 09:00 do 12.00 (uključujući pauzu 15 min)
Pauza za ručak od 12.00 do 12.45
2.dio od 12:45 do 15:45 (uključujući pauzu 15 min)
Vrijeme:
Petak, 07.02.2020. od 09:00-15:45
Mjesto:
InstantOffice/ZagrebTower, Radnička cesta 80, Zagreb
Kotizacija:
995,00 HRK*
Kotizacija za zakupce InstantOfficea
795,00 HRK*
*U cijene nije uračunat PDV
ONLINE PRIJAVA
Kontakti za prijave i dodatna pitanja:
telefon:
+385 91 930 10 47
+385 91 511 95 79
e-mail:
info@ebea-hr.eu