Siguran start u 2015. uz InstantOffice
U InstantOfficeu smo se na prošlogodišnjim radionicama Sigurnog starta družili s novim uzdanicama hrvatskog poduzetništva te se nadamo kako se njihovi poslovni planovi razvijaju uspješno i uz što manje početnih prepreka. S obzirom na nova prijateljstva i dosadašnju suradnju, vrlo smo ponosni što smo i u 2015. godini domaćini Sigurnog starta koji organizira portal posao.hr.
Kako postaviti temelje uspješne tvrtke, i koje usluge InstantOfficea Vam pritom mogu pomoći, saznajte na radionici koja će se održati u srijedu, 4. ožujka 2015. godine, u InstantOffice-u, na 8. katu Zagrebtowera, s početkom u 08:00 sati.
U želji da novim poduzetnicima omoguće siguran početak njihove poslovne priče, posao.hr organizira besplatnu poslovnu edukaciju, u sklopu koje je okupio vrhunske stručnjake s područja računovodstva, marketinga, prodaje, europskih fondova, knjigovodstva i financija. Kao dodatnu pogodnost, InstantOffice i ove godine svim polaznicima radionice nudi posebne pakete Virtualnih ureda, koji su se pokazali idealnim za start up tvrtke koje trenutno nemaju potrebu za stalnim uredom, ali žele imati poslovan i ozbiljan imidž.
Za sve polaznike Sigurnog starta osigurali smo dva mjeseca besplatnog korištenja virtualnog ureda i povoljne cijene najma InstantOffice dvorana za sastanke.
Više informacije o predavačima i programu edukacije pogledajte na web stranici portala posao.hr , a na radionicu se možete prijaviti putem linka za prijavu.
Započnite Vaše poslovanje na pravom mjestu!
S veseljem očekujemo Vaš dolazak u InstantOffice!