ZAPOŠLJAVAMO!
Dragi naši InstantOfficeovci, tražimo novog člana našeg tima!
Za koje radno mjesto se možete prijaviti?
- Tražimo asistenta voditelja ureda - djelatnika koji će pomoći u poslovima obavljanja uredske administracije i ostalim sadržajima (više na linku) pomoću kojih našim klijentima pomažemo da se usredotoče na razvoj vlastitog poslovanja.
Kakva osoba nam treba?
- Ona koja se ne boji malo "zasukati rukave" kako bismo našim klijentima osigurali što ugodnije i produktivnije okruženje za rad i boravak.
Koje su nam kvalitete važne?
- komunikativnost
- odgovornost
- samostalnost, uz pažljivo njegovanje timskog duha
- informatička pismenost (MS Office)
- znanje engleskog jezika u govoru i pismu
- spremnost vlastitim iskustvom pridonijeti našem timu, ali istovremeno usvajati nove vještine
Smatrate li da možete doprinijeti našem timu, ili možda znate nekoga tko bi se idealno uklopio u radno okruženje InstantOfficea, ovim putem molimo da nam životopise pošaljete na mail adresu info@instantoffice.hr.
Za sva daljnja pitanja stojimo na raspolaganju te Vas očekujemo na 5 katu Zagrebtowera, u InstantOfficeu!