Virtualni uredi za Siguran start

Virtualni uredi za Siguran start

Virtualni uredi pokazali su se kao idealno rješenje za start up tvrtke koje još uvijek nemaju potrebu za stalnim uredom, ali svakako žele imati poslovan i ozbiljan imidž kojim će privući nove klijente. Virtualnim uredom dobivate registriranu adresu svoje tvrtke na koju stiže sva pošta i pozivi ako želite, a imate i mjesto za povremeno održavanje sastanaka sa klijentima i druženje u lounge prostoru. Za sve polaznike Sigurnog starta osigurali smo dva mjeseca besplatnog korištenja virtualnog ureda

Vaš uspjeh pratimo s veseljem.  Radi toga smo polaznicima Sigurnog starta osigurali posebne uvjete najma, pri čemu ostvarujete 2 mjeseca gratis usluge pri sklapanju godišnjeg ugovora za bilo koji paket virtualnog ureda.

Velika prednost virtualnih ureda je da ne zahtijevaju nikakve velike troškove koje biste imali klasičnim najmom ureda. Uz virtualni ured sav posao obavljate i dalje od kuće, ali umjesto da navodite svoju privatnu adresu u sudskom registru ili prema svojim klijentima, možete uvrstiti adresu Zagrebtower-a. Samim time izbjeći ćete brojne komplikacije oko prijavljivanja najma u privatnom domu, a Vaši potencijalni klijenti imat će mnogo više povjerenja u tvrtku koja posluje u srcu zagrebačke business zone.

 Možete odabrati između nekoliko paketa virtualnih ureda, sve ovisno o potrebama Vašeg poslovanja i navikama koje imate.    

Pogledajte karateristike pojedinih paketa i odlučite se za najbolji model uz koji ćete razvijati svoju tvrtku.

Iskoristite prednosti virtualnih ureda:

  • Virtualni ured može znatno smanjiti troškove Vaše firme. Uz poslovnu adresu na atraktivnoj poslovnoj lokaciji, na raspolaganju su Vam brojne administrativne usluge  kojima štedite vrijeme i novac.
  • Adresom tvrtke na prestižnoj poslovnoj lokaciji gradite ozbiljniji imidž iako radite iz vlastitog doma
  • U većini paketa je uključena usluga neograničenog korištenja lounge prostora u kojem možete voditi opuštene razgovore.
  • Zatreba li Vam formalniji prostor za organiziranje sastanaka i prezentacija, u InstantOffice-u su Vam na raspolaganju 3 dvorane za sastanke.

 Kao Korisnici InstantOffice usluga ostvarujete posebne pogodnosti na najam dvorana za sastanke:

  •   30% popusta na sve cijene najma dvorana za sastanke

Kako god se bude mijenjalo Vaše poslovanje i potrebe za određenim uslugama, InstantOffice će Vam ih prilagođavati. Očekujemo Vaše komentare i prijedloge.

Prijavite se na newsletter

Voljeli bismo ostati u kontaktu s Vama putem elektroničke pošte kako bismo Vas informirali o događajima, uslugama, ekskluzivnim ponudama i popustima vezanim uz naše usluge. Pročitaj više!

Ova web stranica radi boljeg rada i poboljšane funkcionalnosti koristi kolačiće (eng. cookies) i slične tehnologije. Ako nastavite s pregledom stranice, smatrat ćemo da ste suglasni s navedenom uporabom. Više informacija »