Potaknite vjernost svojih korisnika

Potaknite vjernost svojih korisnika

Pokažite klijentima da Vam je stalo do njih i potrudite se uvijek iznova kreirati nove usluge i pogodnosti.

Vjernost klijenata je važan faktor za uspjeh različitih agencija, organizacija i firmi. Na taj način visina prihoda ostaje jednaka, i to bez ulaganja novaca i vremena u dovođenje novih korisnika. Zadržavanjem klijenata pridonosite boljem poslovanju i kreiranju svijest o svom brandu.

Međutim, iako je sve gore navedeno istinito, djeluje vrlo proračunato i hladno. Vodimo li se jedino brojkama i stanjem na računu, nećemo daleko dogurati. Važno je sjetiti se da radimo s ljudima. Ljudi su ti koji su zadovoljni nekom uslugom i pristupom ili nisu. I u trenutku dok se posvećujemo zavođenju novih klijenata i nudimo čuda i nebesa, trebamo se sjetiti i onih koji su nam u startu darovali svoje povjerenje i zbog kojih je naš posao, projekt ili tim lagano, ali sigurno napredovao.

Jayson Demers za Entrepreneur navodi nekoliko primjera kako se možete pobrinuti za vjernost potencijalnih klijenata:

1. Upravljajte očekivanjima. Postavite visoka, ali i realna, očekivanja kod klijenata, kako se ne bi razočarali. Važno je da su očekivanja ispunjena i da klijent zna što od Vas može dobiti.

2. Ponudite više nego što ste obećali. Napravite iskorak u svakodnevnom poslovanju ili kasičnom obilku usluge. Kreirajte bonuse, popuste ili predvidite potrebe klijenta prije nego se one pojave.

3. Ostanite transparentni. Ako klijenti osjećaju da Vam ne mogu vjerovati, otići će. Pružite svojim korisnicima sve informacije koje su im potrebne. To znači da trebate biti stalno u kontaktu i razgovarati o potencijalnim problemima i prije nego se eventualne neugodne situacije dogode.

4. Potaknite vjernost. Ponudite svojim klijentima razlog zbog kojeg bi ostali s Vama, a ne bi se okrenuli konkurenciji. Za to će biti potrebno malo kreativnog razmišljanja, ali pokušajte osmisliti dodatne pogodnosti i popuste kako bi klijenti s vremenom vidjeli napredak Vaše usluge.

5. Budite osobni. Iako se posao u većini slučajeva odvija na relaciji između dvije firme, pravi odnos se stvara između dvije osobe. Dodajte u komunikaciji osobni pristup i obratite pozornost na male znakove pažnje.

6. Budite uvijek prisutni. Vaše poslovanje će dobiti na važnosti, ako ste uvijek prisutni i ne djelujete iz pozadine. Pošajite svojim klijentima newsletter, neovisno o napretku poslovanja. Na taj način će klijenti znati da ste još uvijek aktivni, mislite na njih te će i stopa povratka klijenata biti veća.

7. Mijenjajte se. Dobre tvrtke ne ostaju cijelo vrijeme na jednom mjestu nego dodaju nove usluge, razvijaju se tijekom djelovanja i uvijek žele učiniti još više za svoje klijente. Jednostavna promjena poslovnih procesa i usluga može pridonijeti većoj vjernosti klijenata.

8. Prihvatite povratnu informaciju. Nikad nećete zapravo znati što je klijentu potrebno dok ne pitate. Provodite redovna ispitivanja i zatražite povratnu informaciju od svojh korisnika. Nikad ne znate što Vam je možda promaknulo i što još možete poboljšati.

Ovo su samo neki od prijedloga što biste mogli učiniti kako biste svojim klijentima pokazali da Vam je stalo do  njih. To nisu jednokratne aktivnosti, nego prijedlozi što biste konstantno trebali činiti, na individualnoj osnovi, ali i kao tim. Trebali bismo se mijenjati, prilagođavati željama klijenata i ponuditi im nešto novo kako bismo preduhitrili njihove potrebe.

Foto: Shutterstock

Prijavite se na newsletter

Voljeli bismo ostati u kontaktu s Vama putem elektroničke pošte kako bismo Vas informirali o događajima, uslugama, ekskluzivnim ponudama i popustima vezanim uz naše usluge. Pročitaj više!

Ova web stranica radi boljeg rada i poboljšane funkcionalnosti koristi kolačiće (eng. cookies) i slične tehnologije. Ako nastavite s pregledom stranice, smatrat ćemo da ste suglasni s navedenom uporabom. Više informacija »