VJEŠTINE UČINKOVITOSTI ZA VRHUNSKI MENADŽERSKI TIM
Ponosno prdstavljamo seriju radionica za razvoj vještina i kompetencija administrativnih profesionalaca u organizaciji našeg zakupca, Europske Asocijacije Administrativnih Profesionalaca.
Iskoristite posebnu pogodnost i po LAST MINUTE CIJENI za posljednjih 7 MJESTA rezervirajte svoje mjesto na radionici.
PRVA RADIONICA - SRIJEDA, 11.03.2020.
VJEŠTINE UČINKOVITOSTI ZA VRHUNSKI MENADŽERSKI TIM
Iako su menadžeri sa sadašnjom tehnologijom sve autonomniji, uloga vas kao desne ruke također se mijenja i postaje sve zahtjevnija.
Podrška koju pružate kao administratori od vitalnog je značaja za postizanje korporativnih ciljeva i za vašeg menadžera i za organizaciju.
Postaje još kritičnije ukoliko vodite ured s nekoliko šefova.
Imate li strateški uvid u donošenje ispravnih odluka i uvođenja novosti u svoje procese? Imate li dovoljno samopouzdanja da se nosite sa stresnim i delikatnim situacijama?
Od vas i vaših kompetencija očekuje se da budete samouvjereni donositelj odluka, kreativan mislilac, učinkovit organizator i dobar komunikator. Imate li dovoljno asertivnosti da kažete ne kolegama kada se projekti gomilaju na vašem stolu?
Ova serija radionica će vam pružiti ključne vještine i alate kako biste postali administrativni menadžer sutrašnjice.
Registrirajte se na ovaj intenzivni program obuke za administrativne profesionalce usmjeren na praktično učenje, koji su osmislili i olakšali uspješni poslovni ljudi koji razumiju vaše izazove i koji će vas voditi ka pronalaženju učinkovitih rješenja.
Ovaj edukacijski program za poslovne administratore kombinira provjerene praktične metode s novim uvidima i idejama koje će povećati vaše kompetencije kao podrška menadžmentu, kao i neophodne administrativne vještine.
Dobit ćete širu perspektivu svoje uloge sudjelujući u interaktivnim predavanjima, vježbama i diskusijama s ostalim polaznicima koji prolaze isto što i vi.
Sadržaj radionice:
- Motivacija i upravljanje vremenom
- Koordinacija vremena i prioriteta rasporeda vašeg šefa
- Promjenjivo poslovno okruženje
- Kako biti što učinkovitija podrška šefu
- Motivacije za što učinkovitiji tim u administraciji
- Upravljanje vremenom i postavljanje prioriteta
- Vještine učinkovitosti za vrhunski menadžerski tim
- Kako izgraditi i voditi uspješne timove
- Kako biti dobar član tima
- Važnost dodjele uloga unutar timova
- Karakteristike visoko učinkovitih timova
- Postavljanje ciljeva za uspjeh
Kome je namijenjena:
- Poslovnim/administrativnim tajnicama
- Voditeljima ureda/office managerima
- Administrativnim asistentima/asistentima uprava
- Izvršnim asistentima
- Administrativnim referentima
- Poslovnim administratorima
- Referentima različitih odjela i stručnim suradnicima u javnim organizacijama
- Svima koji smatraju da bi im ova radionica bila potrebna u daljnjoj komunikaciji u timu
Način realizacije:
Predavanje, vježbe, individualni rad, grupni rad, razmjena iskustava
Vrijeme:
Srijeda, 11.03.2020. od 09:00-15:45
Raspored radionice:
1.dio od 09:00 do 12.00 (uključujući pauzu 15 min)
Pauza za ručak od 12.00 do 12.45
2.dio od 12:45 do 15:45 (uključujući pauzu 15 min)
Mjesto:
InstantOffice/ZagrebTower, Radnička Cesta 80, Zagreb
Kotizacija:
995,00 HRK
Kotizacija za EAAP članove i zakupce InstantOfficea i Zagrebtowera:
795,00 HRK
LAST MINUTE CIJENA:
695,00 HRK
POSEBNA PONUDA PRODUŽENA DO 06.03.2020.:
Ukoliko želite pohađati cjelokupnu seriju radionica (ukupno 4 radionice) te dobiti PEAC međunarodni certifikat, tada za vas cijena cjelokupnog programa iznosi:
Regularna cijena:
3.495 HRK 3.145 HRK
Kotizacija za EAAP članove i zakupce InstantOfficea i Zagrebtowera:
2.995 HRK 2.695 HRK
Preuzmite program za cjelokupnu seriju radionica
KONTAKTI ZA PRIJAVE I DODATNA PITANJA:
TELEFON: +385 91 930 10 47
+385 91 511 95 79
E-MAIL: INFO@EBEA-HR.EU
Foto <a href="https://www.freepik.com/free-photos-vectors/business">Business photo created by katemangostar - www.freepik.com</a>