StandardOffice
Uključene usluge u StandardOffice paket: |
- Atraktivna adresa u središtu poslovnog centra na Radničkoj cesti
- Loyalty Program popust na cijene najma za dvorane za sastanke
- 4h sobe za sastanke Orhideja/Office Desk
- Posebni telefonski broj i fax***
- Automatsko prosljeđivanje poziva na fiksni ili mobilni telefon
- Fax2Mail (20kom)
- Neograničeno korištenje kuhinje, lounge prostora i bežičnog interneta za jednu osobu*
- InstantCloud usluga Scan 2 Folder - 100 MB
- Paket od 90 minuta uredske administracije za usluge poput:
- Zaprimanje i prosljeđivanje pošte
- Slanje pošte s recepcije na željenu adresu**
- Organizacija slanja paketa**
- Skeniranje i slanje pošte na mail
- C/b printanje/kopiranje
- Arhiviranje dokumentacije****
- Izrada dopisa (na temelju dostavljenog predloška)
- Sastavljanje pisanih ponuda, računa i ostalih dokumenata (na temelju dostavljenog predloška)
Cijena paketa: 132,00 EUR /mjesečno
Započinjete li tek svoju poslovnu priču, pogledajte na koji način si možete olakšati osnivanje firme!
Osnivanje firme KLJUČ U RUKE
Za sve InstantOffice StartUpovce ugovorili smo posebne opcije.
Napomena: |
*Nadoplata za korištenje kuhinje i neograničenu konzumaciju kave, čaja za druge djelatnike firme ili goste = 15,00 EUR po osobi mjesečno
Jednokratni trošak postavljanja natpisnih ploča i administracije = 30,00 EUR
Jednokratni trošak IT priključaka =30,00 EURpo osobi
Jednokratni trošak izrade instant elektronske kartice = 8,00 EUR po osobi
** trošak slanja pošiljki je prema cjeniku dostavljača
*** uređaj nije uključen u paket
**** arhiviranje dokumentacije u 1 registrator namijenjen za pohranu
Svaki započeti sat usluge uredske administracije izvan paketa = 30,00 EUR
Jedinica rada iznosi 5 minuta
Navedene cijene su bez PDV-a. |