Uredi

Kako ubrzati postupak osnivanja firme?

InstantOffice

13.12.2023

Može li se ubrzati postupak odnosno smanjiti broj koraka koje klijent mora obaviti?

Može i to na sljedeći način:

  • možemo dogovoriti dolazak javnog bilježnika u InstantOffice
  • prilikom ovjeravanja osnivačkog akta od strane javnog bilježnika, osnivač i direktor društva mogu ovjeriti i punomoć za odvjetnika kojom odvjetnik ima pravo preuzeti potvrdu o uplati temeljnog kapitala u banci jer u nekim bankama potvrda nije gotova isti dan, i eventualno obaviti još neke dodatne radnje u Vaše ime i za Vaš račun (naravno, ukoliko ćete isto smatrati svrsishodnim).
  • za osnivanje firme možemo aktivirati uslugu e-Tvrtke kojom bi se društvo prema primjenjivim propisima trebalo registrira u roku 24h, no u stvarnosti rok zna biti 72h
  • nakon što registracija društva bude obavljena, možemo Vam dostaviti rješenje Trgovačkog suda i preostalu primopredajnu dokumentaciju (što uključuje i presliku Potvrde o OIB-u društva te Obavijest o razvrstavanju poslovnog subjekta Državnog zavoda za statistiku) na dogovorenu adresu.

Brzo otvaranje firme - kako to mogu napraviti u InstantOfficeu?

Ove usluge se dodatno naplaćuju i nisu uključene u gore navedenu cijenu.

Zakupac sam, prilikom inicijalnog razgovora, može odabrati vrstu usluge koju želi koristiti kako bismo pravovremeno sve organizirali za brz i jednostavan postupak.



Kako osnovati firmu?

Koje su razlike između j.d.o.o. i d.o.o.?

KLJUČ U RUKE - za osnivanje firme

Cijena osnivanja firme s InstantOffice timom

Moram li imati ured da bih osnovao firmu?

Primjer postupka osnivanja firme u InstantOfficeu


Računovodstvne usluge

IT podrška

Porezno savjetovanje


Prijavite se na newsletter.